اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خوزستان خبر داد

صدور 132 هزار برگ کاداستری در خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت اسناد و املاک خوزستان از صدور 132 هزار و 680 برگ سند کاداستری از ابتدای طرح تاکنون در استان خوزستان خبر داد.

صدور 132 هزار برگ کاداستری در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز مهدی اقبال در نشست معاون قوه قضائیه با کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک استان و جامعه سردفتران که در محل دادگستری کل استان برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان، نخستین استانی است که دولت پس از اتمام جنگ تحمیلی، جهت صدور اسناد مالکیت کاداستر در مناطق جنگ‌زده آن اقدام کرد.

* کاداستر شهری و روستایی خوزستان به پایان رسیده است

وی با بیان اینکه کاداستر شهری و روستایی توسط تیم کاداستر خوزستان به پایان رسیده است، ادامه داد: در خصوص کاداستر شهری با حمایت‌های شورایی قضایی استان و شورای حفاظت اراضی ملی، همه متولیان زمین مکلف شدند که نقشه‌های در دست خود را به کاداستر اداره‌ کل ثبت اسناد و املاک استان خوزستان تحویل دهند تا بتوان در خصوص کاداستر غیرشهری نیز پایان عملیات را اعلام کرد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خوزستان با بیان اینکه در اهواز نیز در برخی از قسمت‌ها که کاداستر شهری کامل بوده و هیچگونه مشکلات ثبتی در آن مناطق وجود نداشته است و جهت تعویض اسناد مالکیت، فراخوان داده شده است، خاطرنشان کرد: از ابتدای آغاز طرح کاداستری کردن اسناد مالکیت، تاکنون 132 هزار و 680 برگ سند کاداستری در استان خوزستان صادر شده است.

انتهای پیام/ 72001/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول