اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه استان سمنان:

اردوهای راهیان نور میراث معنوی دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: اردوهای راهیان نور میراث معنوی دفاع مقدس است و ما هیچ ترازی را بعد از حادثه بزرگ عاشورا در تراز دفاع مقدس نمی‌توانیم تعریف کنیم.

اردوهای راهیان نور میراث معنوی دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، اسحاق هراسانیان پیش از ظهر امروز در گردهمایی والدین دانش‌آموزان عازم اردوهای راهیان نور که در حسینیه ابوالفضل(ع) شهرستان دامغان برگزار شد، بیان داشت: دفاع مقدس برای غنای روح هر انسان آزاده‏ای که بخواهد از آن بهره بگیرد، توان دارد.

وی تصریح کرد: هیچ غباری نمی‌تواند روی بزرگی‏های دفاع مقدس بنشیند و در واقع می‌توان گفت که ما در دفاع مقدس به همه مفاهیم رسیدیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: امروز که در وادی جنگ نرم هستیم و مقام معظم رهبری به عنوان «شبیخون فرهنگی» از آن یاد کردند، باید صبر و استقامت کنیم؛ همان‏طوری که شهدای ما صبر کردند.

هراسانیان گفت: امروز دشمن می‌خواهد این شجاعت و انسجام ما را از بین ببرد؛ اما هیچ نتیجه‌ای نخواهد گرفت.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان عنوان کرد: استان سمنان در کشور در اعزام دانش‌آموزان راهیان نور رتبه نخست را دارد و این به معنای ولایت‌مداری و دین‌مداری مردم این استان است.

هراسانیان ادامه داد: برگزاری اردوهای راهیان نور یعنی ادامه راه شهدایی که امروز استخوان‌ها و پلاک‏هایشان هم برایمان در این مکتب برای ما راه‏گشایی می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: امروز حضور جوانان و نوجوانان در مناطق عملیاتی موجب تقویت روحیه معنویت، ایمان، صداقت و سلحشوری می‌شود.

اردوهای راهیان نور می‏تواند فرهنگ ایثار و شهادت را بازگو کند

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان نیز در این مراسم بیان کرد: علم باید مبتنی بر ایمان و تقوا باشد و تنها در این صورت است که می‌تواند جهت‌یابی درستی داشته باشد.

محمد بناییان‏سفید با بیان اینکه انقلاب ما سرشار از درس‌ها و عبرت‌هاست، افزود: درس‌ها و عبرت‌های انقلاب برگرفته از عاشورا، قرآن، ‌عترت و تربیت الهی است.

وی گفت: علم پویایی زندگی انسان و ایمان رکن علم است؛ اردوهای راهیان نور می‏تواند فرهنگ ایثار و شهادت را بازگو کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان افزود: امروز هر چه داریم، از خون پاک شهداست و اردوهای راهیان نور نیز شجاعت و ایمان و معرفت، آگاهی و حرکت را در جامعه تداعی می‌کند.

بناییان‏سفید بیان داشت: پیام راهیان نور حفظ ارزش‌ها، هویت، ملیت، استقلال، آرمان‌های امام راحل و حفظ منویات مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/2249/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول