اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اندیمشک خبر داد

تشکیل ستاد بحران در اندیمشک/ بارندگی 50 میلی‌متر

خبرگزاری فارس: فرماندار اندیمشک از تشکیل ستاد بحران در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون 50 میلی‌متر بارندگی در اندیمشک گزارش شده است.

تشکیل ستاد بحران در اندیمشک/ بارندگی 50 میلی‌متر

خداداد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار داشت: بیش از 50 میلی‌متر بارندگی در شهرستان گزارش شده و به این دلیل برای مقابله با مشکلات احتمالی، ایجاد ستاد بحران در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت این شهرستان عادی است و هیچ گزارشی مبنی بر خسارت احتمالی و یا مشکلاتی به دلیل بارندگی گزارش نشده است.

فرماندار اندیمشک با اشاره به بارندگی‌های سال‌جاری در شهرستان اندیمشک اظهار داشت: در سال‌جاری بیش از 210 میلیمتر بارندگی در شهرستان اندیمشک ثبت شده است.

رئیس ستاد بحران شهرستان اندیمشک افزود: در حال حاضر با بارندگی‌های شب و روز گذشته بیش از 265 میلی‌متر بارندگی در این شهرستان به ثبت رسیده است.

وی اضافه کرد: بارندگی‌ها در بخش حسینیه بسیار زیاد بوده و در سطح شهر اندیمشک نیز از روز گذشته بارندگی آغاز شده است اما تاکنون خسارتی به ستاد بحران گزارش نشده است.

محمدی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های زیرساخت و خدمات‌رسان و دستگاه‌های امدادی در سطح شهرستان آماده باش هستند و از نظر مقابله با مشکلات احتمالی آمادگی لازم وجود دارد.

انتهای پیام/72006/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول