اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل چهارم انقلاب

کاروان 206 نفره راهیان نور دامغان به مناطق عملیاتی اعزام شد

خبرگزاری فارس: کاروان 206 نفره راهیان نور دامغان با هدف انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل چهارم انقلاب به مناطق عملیاتی دوران جنگ اعزام شد.

کاروان 206 نفره راهیان نور دامغان به مناطق عملیاتی اعزام شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از دامغان، مسئول کاروان 206 نفره راهیان نور دامغان عصر امروز در حاشیه این برنامه گفت: اردوی راهیان نور عامل انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل چهارم انقلاب است.

سیدمحمد احمدی افزود: این کاروان با 173 دانش‌آموز، 15 فرهنگی، پنج روحانی، شش راوی، دو پزشک، پنج کادر سپاه از دامغان و امیریه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان در طول اردو از مناطق فتح‌المبین، شوش، شلمچه، هویزه و معراج شهدا دیدن می‏کنند.

مسئول کاروان 206 نفره راهیان نور دامغان بیان داشت: این نسل در مورد دفاع مقدس و مناطق عملیاتی فقط شنیدند ولی لمس نکردند، با برگزاری این اردوها، دانش‌آموزان در مناطق حضور پیدا می‌کنند و از نزدیک با فرهنگ ایثار و شهادت رابطه برقرار می‌کنند.

احمدی گفت: ما نباید این کوله‏بار سنگین را که به دوش گرفتیم زود بر زمین بگذاریم، بلکه باید در این راه محکم ایستادگی کنیم و برای حمل این بار در مسیر راه پافشاری کنیم و امتداد دهیم، زیرا ضرر رها کردن این بار سنگین زیاد است و بیشتر به خودمان بر می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: ثمره این کارهای بزرگ که بسیار تاثیر گذار است باید آنقدر تکرار شود تا به نتیجه برسد و فراموش نشود چون این نسل احتیاج به تکرار دارد تا از ذهن آنها پاک نشود.

مسئول کاروان 206 نفره راهیان نور دامغان خاطرنشان کرد: ما باید طبق احتیاجات دانش‌آموزان در جامعه پیش برویم و شرایط را طوری مهیا کنیم تا این جوانان با میل خودشان به این راه که همان راه شهداست قدم بردارند و خود وارد میدان شوند.

انتهای پیام/2249/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول