اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه مشترک صورت گرفت

دعوت نماینده ولی‌فقیه و استاندار کرمان برای راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس: امام جمعه و استاندار کرمان با صدور بیانیه مشترک از مردم این خطه برای حضور هر چه باشکوه‌تر در آیین راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل آوردند.

دعوت نماینده ولی‌فقیه و استاندار کرمان برای راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سید یحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان و اسماعیل نجار استاندار کرمان با صدور بیانیه مشترک از مردم این خطه برای حضور پرشور در آیین راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل آوردند.

در این بیانیه آمده است «مردم بصیر و فهیم کرمان، دهه مبارک فجر یادآور عزم عمومی ملتی بود که در سرزمین پاک ایران اسلامی حماسه آفرید و آغازگر تحولی شگرف در دنیای امروز شد که ثمره آن روز‌به‌روز نمایان‌تر می‌شود».

در بخش دیگری از این بیانیه ذکر شده است «آری حرکتی که این مردم الهی با رهبری پیر جماران امام خمینی کبیر(ره) با تاسی از سیره اهل بیت عصمت و طهارت(س) سامان داد تا ابدیت عطرافشانی می‌کند و امروز با هدایت پیامبرگونه خلف صالح

امام خمینی(ره) رهبر بصیر و فرزانه حضرت امام خامنه‌ای با طراوت و پویا برای نیل به آرمان‌هایش گام بر‌می‌دارد، لذا به شکرانه این نعمت الهی و در شرایطی که دشمنان کینه‌توز از هیچ تلاشی برای مایوس کردن مردم مردم فروگذار نمی‌کند بر همگان است تا با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن همچنان صلابت و اقتدار این انقلاب را به نمایش گذاریم».

نمایش بینش دشمن‌شناسی در راهپیمایی 22 بهمن

دادگستری استان کرمان به مناسبت 22 بهمن بیانیه صادر کرد و در این بیانیه آمده است «اکنون که در آستانه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، با تبریک این ایام که یادآور وحدت و همدلی اقشار مردم در پرتو عنایات خداوند بزرگ و رهبری عالمانه و دینی حضرت امام خمینی(ره) است با دعوت از مردم مومن و متدین استان کرمان برای شرکت در مراسم راهپیمایی 22 بهمن تقاضا داریم بینش زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی خود را در برابر دوربین‌های بین‌المللی به نمایش بگذارند».

در ادامه این بیانیه تصریح شده است «بدیهی است که وحدت و حضور پررنگ و معنادار مردم ما در مناسبت‌های مختلف می‌تواند با حفظ اقتدار ایران از عملیاتی شدن نقشه‌های دشمنان جلوگیری کند».

انتهای پیام/2446/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول