اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد در بوشهر:

ظرفیت افراد تحت پوشش کمیته امداد طی دهه گذشته اضافه نشده است

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد با بیان این‌که در یک دهه گذشته ظرفیت کمیته امداد اضافه نشده است، گفت: جشنواره احسان و نیکوکاری امسال از 16 تا 18 اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ظرفیت افراد تحت پوشش کمیته امداد طی دهه گذشته اضافه نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین انواری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 16 اسفندماه جشن نیکوکاری برای مدارس، هفدهم برای عموم و روز 18 اسفندماه نیز جشنواره احسان و نیکوکاری ویژه پایگاه‌های کمیته امداد برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشن در تمام مدارس کشور و با همکاری بسیج و سازمان صدا و سیما در تمام استان‌ها و شهرستان‌های کشور برگزار می‌شود.

سرپرست کمیته امداد امام‌خمینی خاطرنشان کرد: نیکوکاری و احسان فقط توجه به مادیات نیست و محبت به دیگران و صله رحم هم نیکوکاری است و این امر را می‌خواهیم فرهنگ کنیم.

انواری با اشاره به هدف‌گذاری‌های کمیته امداد امام‌خمینی گفت: هدف‌گذاری‌های خود را از دوران مدرسه با کودکان تحت پوشش آغاز می‌کنیم و سرمایه‌گذاری در کانون‌های امداد و کشف استعدادهای درخشان از جمله این برنامه‌ها است.

وی عنوان کرد: تلاش داریم دانش‌آموزان به دبیرستان‌های فنی سوق پیدا کنند و این امر زمینه اشتغال آنان را بیش از گذشته فراهم می‌کند.

سرپرست کمیته امداد تصریح کرد: امسال 300 هزار فرصت شغلی برای مددجویان و 200 هزار فرصت شغلی برای روستاییان باید ایجاد کنیم که از این تعداد تاکنون حدود 200 هزار فرصت شغلی تحقق یافته است.

انواری گفت: این فرصت‌های شغلی از طریق تسهیلات بانکی ایجاد خواهد شد که نوع علاقمندی‌های مشخص و پرونده‌های اشتغالزایی هم به بانک‌ها ارسال شده و هم برخی تسهیلات دریافت کردند.

انتهای پیام/66006/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول