اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

رزمایش پیامبر اعظم 8 با تاکتیک‌های جدید نظامی انجام می‌شود‌

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: رزمایش پیامبر اعظم هشت بسیار دقیق همراه با تاکتیک‌ها و تکنیک‌های جدید نظامی انجام می‌شود.

رزمایش پیامبر اعظم 8 با تاکتیک‌های جدید نظامی انجام می‌شود‌

اسماعیل نجار در حاشیه برگزاری رزمایش پیامبر اعظم هشت در منطقه سیریز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: از آنجایی که انقلاب شکوهمند اسلامی یک انقلاب الهی و دینی است، احکام نورانی اسلام و ولایت‌فقیه همواره آن را حفظ کرده و امروز منجر به الگوبرداری بسیاری از ملت‌های مسلمان و آزادگان دنیا شده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران بر اساس نهضت عاشورا و کربلا شکل گرفت، بنابراین تا زمانی که انقلاب اسلامی ما در این مسیر حرکت می‌کند و استوار گام برمی‌دارد، استکبار جهانی با این نظام در ستیز است، پس همواره باید ملت بزرگ ایران به ویژه نیروهای مسلح از هر جهت آمادگی کامل برای جلوگیری از تعرض دشمن به خاک ایران اسلامی را داشته باشند. 

نجار خاطر نشان کرد: از بدو پیروزی انقلاب به لطف خدا از نظر دفاعی در کنار تعهد، اراده و ایمان نیروهای مسلح، سپاه پاسداران و بسیج امکانات دفاعی خوبی ایجاد شده که نمونه‌های بارز آن را در آزمایش موشک‌های میان برد، دور برد شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: همچنین کنترل پهپاد آمریکایی در آسمان ایران که تکنولوژی بسیار پیشرفته‌ای داشته، نمونه‌ای از اقتدار رزمندگان اسلام در سپاه پاسداران است.

نجار افزود: از نظر آمادگی جسمی و رزمی نیز رزمندگان و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس تجارب بسیار ارزنده‌ای به دست آوردند که همواره این تجارب باید به نسل جدید برای آمادگی دفاعی بیشتر منتقل شود تا با تغییری که در تاکتیک و تکنیک دشمن ایجاد می‌شود، بتواند پیش‌بینی و عملیاتی شود.

وی عنوان کرد: این رزمایش برای آمادگی نیروهای مسلح بسیار مفید و مؤثر است که در منطقه بین زرند و کوهبنان توسط لشکر 41 ثارالله برگزار شد.

استاندار کرمان در پایان متذکر شد: در این رزمایش، کار بسیار سنگین و دقیق همراه با تاکتیک‌ها و تکنیک‌های جدید نظامی انجام می‌شود که جا دارد از همه دست‌اندرکاران و عمل‌کنندگان این رزمایش تقدیر و تشکر کنیم و برای آنان آرزوی سلامتی و بهروزی را از خداوند منان مسئلت دارم.

انتهای پیام/80012/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول