اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک

آمریکا راهی جز قبول خواسته‌های ایران ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهربابک گفت: آمریکا راهی غیر از تسلیم‌ در مقابل اهداف و خواسته‌های منطقی ملت ایران را ندارد.

آمریکا راهی جز قبول خواسته‌های ایران ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهربابک بهترین راه عاقلانه کشورهای مذاکره کننده با ایران اسلامی را قبول خواسته‌های منطقی ایران دانست و اظهار داشت: آمریکا و متحدانش راهی غیر از تسلیم‌ در مقابل اهداف و خواسته‌های منطقی ملت ایران را ندارند.

وی افزود: فشار‌ها و تحریم‌ها نه تنها مشکلی را اضافه نمی‌کند، بلکه با ‌عزم و اراده ملت ایران برای مقاومت تا پیروزی نهایی می‌افزاید.

منتظری رزمایش پیامبر اعظم هشت را موفقیت‌آمیز دانست و ابراز داشت: در این رزمایش علاوه بر اینکه آمادگی نیروهای مسلح تربیت شده و دستاوردهای جدید نظامی به نمایش گذاشته شد، شکار هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در حین رزمایش نشانه خفت و خواری آنها شد.

امام جمعه شهربابک در آستانه عید نوروز همگان را به احسان و نیکوکاری به فقرا و مستمندان فرا خواند و گفت: فقرا و نیازمندان را در آستانه سال جدید حمایت کنید که این اقدام برکات فراوانی در زندگی و سلامتی، رفع بلاها و گرفتاری‌های انسان دارد.

وی همچنین با تأکید بر حفظ منابع طبیعی گفت: یکی از نعمت‌های الهی منابع طبیعی و محیط زیست سالم است که خداوند متعال برای تداوم زندگی سالم به انسان‌ها عنایت فرموده، لذا تأکید قرآن کریم و روایات اهل ‌بیت (ع) به حفظ منابع طبیعی در کوه‌ها، جنگل‌ها و دشت‌ها است.

انتهای پیام/80023/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول