اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

بسیج در امر درختکاری پرچمدار است

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: بصیرت بسیج در هر عرصه‌ای زبانزد بوده و در امر درختکاری نیز پیشگام و پرچمدار است.

بسیج در امر درختکاری پرچمدار است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی ظهر امروز در  افتتاح طرح بزرگ کاشت 25 هزار اصله درخت در این شهرستان توسط سپاه ناحیه گچساران که با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه ناحیه گچساران، شهردار و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، ضمن تبریک هفته منابع طبیعی اظهار داشت: کاشت 25 هزار اصله درخت در گچساران می‌تواند برای همه مردم این شهرستان ارزشمند و منشأ برکت باشد.

وی، توجه به درختکاری و طبیعت را برای انسان‌ها مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: این زیبایی طبیعت بوده که سبب افزایش روحیه انسان‌ها شده و همین امر ما را وادار می‌کند که نسبت به طبیعت و درختکاری نگاه ویژه داشته باشیم.

فرماندار گچساران در ادامه بسیج و سپاه را نور چشم کشور دانست و با اشاره به اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که اقتصاد مقاومتی یک شعار نیست، بلکه واقعیتی است که باید محقق شود و این اهمیت موضوع را می‌رساند.

شفیعی با اشاره به دیگر فرمایشات رهبر انقلاب که فرمودند « بسیج دروازه طلایی تمام موفقیت‌های کشور است» افزود: امروزه پیشرفت ایران اسلامی مرهون دلاوری‌های شهدا و بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس است.

وی در ادامه به بینش سیاسی بالای رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: همه سیاستمداران جهان اعتراف کرده‌اند که رهبر انقلاب یک رهبر سیاسی بزرگ بوده و بینش سیاسی بالایی دارد.

شفیعی در ادامه کاشت 25 هزار اصله درخت در گچساران را حرکتی عظیم دانست و بیان داشت: این حرکت بزرگ می‌تواند سبب افزایش تولید و خودکفایی در این شهرستان شود.

فرماندار گچساران در پایان ابراز داشت: کاشت این تعداد اصله درخت می‌تواند هم سبب سرسبزی و هم عمران، آبادانی و خودکفایی گچساران شود.

انتهای پیام/82010/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول