اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با هفته منابع طبیعی

زنگ نمادین درختکاری در مدارس فیروزکوه نواخته شد + تصاویر

خبرگزاری فارس: هم‏زمان با هفته منابع طبیعی، زنگ نمادین آغاز هفته منابع طبیعی و درخت و درختکاری در مدارس شهرستان فیروزکوه نواخته شد.

زنگ نمادین درختکاری در مدارس فیروزکوه نواخته شد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، پیش از ظهر امروز در مراسمی که به طور نمادین و با حضور مسئولان شهرستان فیروزکوه در دبستان دخترانه «بنت‏الهدی» فیروزکوه برگزار شد، دانش‏آموزان فیروزکوهی با اجرای برنامه‏های متنوع و شاد، هفته منابع طبیعی را گرامی داشتند.

زنگ نمادین آغاز هفته منابع طبیعی نیز به دست رئیس اداره اطلاعات شهرستان فیروزکوه و در میان تشویق دانش‏آموزان شرکت‌کننده در مراسم نواخته شد.

دانش‏آموزان دبستان دخترانه «بنت‏الهدی» فیروزکوه در ادامه با اجرای برنامه‏های متنوعی نظیر قرائت شعر، مقاله و اجرای نمایش، فرارسیدن هفته منابع طبیعی را گرامی داشتند.

در پایان این مراسم، دانش‏آموزان پس از ادای پیمان‏نامه روز درختکاری تأکید کردند که باید «هر روز را روز درختکاری و هر هفته را هفته منابع طبیعی بنامیم».

در ادامه با حضور دانش‏آموزان و مسئولان در محوطه دبستان دخترانه «بنت‏الهدی» فیروزکوه، به غرس پنج اصله نهال مثمر و غیرمثمر اقدام شد.

دانش‏آموزان همچنین با صحنه‏آرایی زیبایی در مدرسه خود، با نمادهای درخت و منابع طبیعی و کلاه، لباس و نمادهای مختص این امر،  از فرارسیدن هفته منابع طبیعی استقبال کردند.

نمایش جملاتی از بیانات گوهربار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در ارتباط با اهمیت درخت و درختکاری نیز در محوطه دبستان دخترانه «بنت‏الهدی» فیروزکوه انجام شد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/2568/م30/ف4004 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول