اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اقدامی جالب از سوی شهرداری بوشهر صورت گرفت

تور بوشهرگردی + تصاویر

شهرداری بوشهر در ادامه اقدامات نوروزی خود دست به ابتکاری جالب زده و تور بوشهرگردی را راه اندازی کرد.

تور بوشهرگردی + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شهرداری بوشهر با اختصاص چندین دستگاه اتوبوس تور بوشهرگردی را برای مسافران نوروزی در نظر گرفته و مورد استقبال مسافران هم قرار گرفته است.

میدان خلیج فارس: عمارت ملک، موزه دریایی خلیج فارس، ساحل، پارک ریشهر، بندر بوشهر و... از جمله مناطق دیدنی است که گردشگران نوروزی در قالب تور بوشهرگردی از آن استفاده می‌کنند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بوشهر در این ارتباط با اشاره به مسیرهای این تور ابراز داشت: مسیر حرکتی این تور آشنایی با عمارت های قدیمی شهر بوشهر از جمله عمارت ملک، قلعه تاریخی و پارک بی نظیر ساحلی ریشهر، امام زاده عبدالمهیمن، موزه دریانوردی، موزه تجارت، بافت فرهنگی تاریخی شهر، عمارت حاج رییس، عمارت امیریه، کنسول گری بریتانیا، اداره کل بنادر و نحوه بارگیری کشتی ها و سایر اماکن فرهنگی تاریخی موجود در شهر است.

امید پارسایی فر با بیان اینکه هم اکنون به طور روزانه بیش از پنج اتوبوس و ده ون در سطح شهر مسافرین نوروزی را به بوشهرگردی می‌برند اذعان داشت: با مدیریتی که صورت گرفته، طوری برنامه ریزی شده که مشکلات ترافیکی برای شهر ایجاد نشود.

 

انتهای پیام/66006/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول