اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادگستری کرمان خبر داد

بازدید خانواده قضایی کرمان از مناطق عملیاتی جنوب

معاون اداری و مالی دادگستری استان کرمان گفت: 240 نفر از کارکنان اداری و قضایی دادگستری کرمان به همراه خانواده از مناطق جنگی و عملیاتی جنوب بازدید کردند.

بازدید خانواده قضایی کرمان از مناطق عملیاتی جنوب

علی امیرحسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با حمایت معاون فرهنگی قوه قضائیه، دادگستری استان کرمان و در سایه تلاش‌های مسئول فرهنگی این اداره 240 نفر از کارکنان اداری و قضائی دادگستری به همراه خانواده از مناطق جنگی جنوب کشور بازدید کردند.

وی ادامه داد: با استقبال کارکنان اداری و قضایی از این بازدید، برنامه‌ریزی برای برگزاری هر چه بهتر این بازدید در دستور کار قرار گرفت.

امیرحسینی تصریح کرد: پس از یک سال کار و تلاش سخت در دادگستری، سفر به سرزمین‌های معنوی و قدم گذاشتن بر جای پای شهدای والامقام این سرزمین تاثیر عمیقی در روحیه کارکنان و رفع خستگی آنها دارد.

مسئول امور فرهنگی دادگستری استان کرمان درباره این سفر گفت: این بازدید با هدف تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا و امام شهدا و آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت انجام گرفت.

محمدمهدی خردبخش افزود: بازدید از مناطق جنگی جنوب کشور فرصتی برای تفکر به فضائل و درجات معنوی شهدا است که در قالب کاروان‌های راهیان نور تبلور پیدا می‌کند.

بازدید مددجویان بهزیستی کرمان از مناطق عملیاتی

مدیرکل بهزیستی استان کرمان به خبرنگار فارس گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و به منظور بهره‌مندی مددجویان از اردوهای زیارتی و سیاحتی 160 نفر از فرزندان شبه خانواده، معلولان و زنان سرپرست خانوار از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید کردند.

رضا عباسی افزود: این افراد با همکاری سازمان بهزیستی و سپاه ثارالله استان کرمان و در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی از جمله شلمچه، دهلاویه و طلاییه اعزام شدند.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در این سفرها اظهار کرد: انجام این اردوها با هدف آشنایی هر چه بیشتر افراد زیر حمایت بهزیستی با واقعیت‌های هشت سال دوران دفاع مقدس است.

عباسی گفت: این اردوها با دستاوردهای فرهنگی خوبی همراه بوده است و امیدواریم با تامین اعتبارات لازم در سال جدید نیز اردوهای بیشتری برای اعزام مددجویان بهزیستی به مناطق مختلف زیارتی و سیاحتی انجام شود.

انتهای پیام/2446/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول