اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه ‌پزشکی رفسنجان:

کمبودهای واقعی داروها را تامین می‌کنیم

معاون دارو و غذای دانشگاه علوم ‌پزشکی رفسنجان گفت: دانشگاه پزشکی رفسنجان پیگیرترین دانشگاه برای کمبود داروها در کشور است و کمبودهای واقعی داروها را به اداره کل ارجاع داده و تامین می‌کنیم.

کمبودهای واقعی داروها را تامین می‌کنیم

لیلا چیت‌چی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان با اشاره به نظارت در بخش دارو غذا اظهار داشت: از مهم‌ترین کارهای سازمان دارو و غذا بحث نظارت بر فعالیت داروخانه‌ها بوده که 106 مورد بازدید از داروخانه‌های خصوصی در سال 91 انجام شده است.

وی افزود: 14 مورد بازدید از داروخانه‌های داخل بیمارستان و 18 مورد بازدید نیز از داروخانه‌های درمانگاهی انجام شده است.

چیت‌چی خاطر نشان کرد: نظارت بر نحوه قیمت‌گذاری داروها و داروهای قاچاق با همکاری سازمان بازرسی بازرگانی و تعزیرات انجام شد و 134 مورد شکایت کتبی و شفاهی در زمینه تفاوت قیمت‌ها داشتیم که با پیگیری مشخص شد، 90 درصد آن فاقد تخلف بودند.

وی بیان داشت: امسال به واسطه شرایط ویژه‌ای که وجود دارد با کمبودهای دارویی روبه‌رو هستیم و با تشکیل کمیته‌ای تدابیر ویژه اندیشیده شد و توانستیم سهمیه خوبی برای رفسنجان بگیریم.

معاون دارو و غذای دانشگاه علوم ‌پزشکی رفسنجان گفت: این دانشگاه علوم پیگیرترین دانشگاه برای کمبود داروها در کشور است و کمبودهای واقعی داروها را به اداره کل ارجاع داده و تامین می‌کنیم.

انتهای پیام/80016/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول