اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

استان زنجان به شاخص‌های مناسبی در بحث مسکن دست یافته است

استاندار زنجان گفت: استان به شاخص‌های خوبی در بحث مسکن دست یافته است.

استان زنجان به شاخص‌های مناسبی در بحث مسکن دست یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان اظهار کرد: با تلاش صورت گرفته استان زنجان در بحث مسکن به توفیقات بسیاری نائل آمده است.

وی با اشاره به اینکه مدت باقیمانده نیز فرصتی برای تحویل واحدها و تکمیل آنهاست، اضافه کرد: باید اقدامات لازم در زمینه باقی‌مانده تعهدات صورت گیرد.

استاندار زنجان تصریح کرد: نباید حتی یک نفر هم بلا‌تکلیف باقی بماند و باید تکلیف همه افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند، ولی واحد آنها تحویل نشده است، روشن شود.

وی با اشاره به تعهدات مسکن استان در چهار ماه آخر سال گذشته افزود: بیش از 9 هزار واحد مسکونی در این مدت تعهد شده بود و عملاً کارها در این زمینه آغاز شده ولی هنوز به طور رسمی کلنگ‌زنی نشده است.

رئوفی‌نژاد با تاکید بر تکمیل زیرساخت‌ها افزود: نباید فکر کنیم که چون واحدها تحویل شده، پس تکمیل زیرساخت‌ها بیهوده است.

وی با اشاره به اینکه باید به واحدهای تحویل شده خدمات شهری ارائه شود، اضافه کرد: تاکنون بیش از 52 هزار واحد مسکونی در زنجان تحویل متقاضیان شده است.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به تسریع در عملیات ساخت پروژه پونک اشاره کرد و گفت: این پروژه نسبت به سایر پروژه‌ها طولانی شده است، در صورتی که زمان کلنگ‌زنی این پروژه 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

وی همچنین با اشاره به اینکه اقدامات استان زنجان در سایر بخش‌های مسکن مهر مطلوب بوده است، اضافه کرد: تا‌کنون زنجان تنها استان برگزارکننده جشن مسکن‌دار شدن متقاضیان بوده است.

رئوفی‌نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات انجام شده همه تعهدات مسکن در زمینه واحدهای مسکونی از قبیل کلنگ‌زنی، تکمیل یا واگذاری باید تا پایان دولت دهم انجام شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌ها برای دور چهارم سفر نیز پیش‌بینی شده است، گفت: باید لیست پروژه‌های قابل افتتاح برای این سفرها مشخص شود.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول