اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد

افتتاح 70 درصد از مسکن مهر متمرکز اردبیل تا خرداد سال جاری

استاندار اردبیل گفت: 70 درصد سهمیه 16 هزار واحدی مسکن مهر و پروژه‌های متمرکز در این حوزه باید تا سوم خرداد امسال به مرحله افتتاح برسد.

افتتاح 70 درصد از مسکن مهر متمرکز اردبیل تا خرداد سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد در جلسه شورای مسکن شهری استان اردبیل که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ما مصمم هستیم تا با همکاری فرمانداران و پیگیری آنها تا سوم خرداد ماه  70 درصد از پروژه‌های متمرکز مسکن مهر را در استان اردبیل به بهره‌برداری برسانیم.

وی با اعلام اینکه در مرکز استان 5 هزار و 658 واحد مسکن مهر به مرحله نازک‌کاری رسیده است، عنوان کرد: در تحویل 70 درصدی این واحدها به متقاضیان تا سوم خرداد مشکل خاصی وجود ندارد.

استاندار اردبیل ادامه داد: در شهرستان بیله‌سوار و جعفر‌آباد از مجموع 504 واحد تولید مسکن مهر 108 واحد آماده افتتاح است و به نظر می‌رسد تا سقف 70 درصد می‌توان با تلاش مضاعف واحدهای مسکونی احداثی در این شهرستان را به مرحله افتتاح برساند.

نیکزاد افزود: در شهرستان پارس‌آباد 2 هزار و 318 واحد مسکن مهر احداث می‌شود که در حال حاضر 813 واحد آن قابل افتتاح است و مابقی نیز از پیشرفت 80 تا 90 درصدی برخوردار می‌باشد.

این مسئول با بیان اینکه در خلخال از 759 واحد سهمیه این شهرستان 397 واحد قابلیت افتتاح را دارد، تصریح کرد: 231 واحد نیز به مرحله نازک‌کاری رسیده است.

رئیس شورای مسکن استان در مورد سهمیه شهرستان کوثر یادآور شد: از 403 واحد سهمیه مسکن مهر این شهرستان با انصراف 51 نفر 352 واحد در مرحله اجراست که 290 واحد آن آماده افتتاح می‌باشد.

نیکزاد ضرورت حل مشکل مسکن مهر گرمی و متقاضیان انصراف داده را در اولین فرصت یادآور شد و گفت: در مشگین‌شهر نیز از 2 هزار و 194 واحد مسکن مهر 600 واحد آماده افتتاح است که با حل دو مشکل تحویل 100 درصدی واحدهای مسکونی به متقاضیان و تعیین تکلیف منصرفان بقیه واحدها نیز تا شهریور ماه آماده افتتاح خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان نمین نیز از سهمیه 570 واحدی 417 واحد تکمیل شده و آماده افتتاح بوده و در نیر 100 درصد واحدها تحویل متقاضیان شده است.

استاندار اردبیل در جمع‌بندی وضعیت شهرستان‌ها و همچنین ضرورت اهتمام جدی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام افزود: ما باید تا پایان شهریور ماه باب واحدهای در حال احداث را ببندیم و تلاش کنیم تا پروژه‌های متمرکز 16 هزار واحدی استان همگی تا آخر شهریور به مرحله افتتاح برسند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نیکزاد در پایان سخنان خود ابراز داشت: البته در کنار آن بیش از 17 هزار واحد مسکن خود مالکین و تفاهمنامه سه جانبه نیز در حال اجراست که خود مردم در این زمینه با دریافت تسهیلات و خدمات دیگر می‌توانند از مزایای مورد نظر استفاده کنند.

انتهای پیام/62004/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول