اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زخم‏های مردم زنجان سر باز کرد

مشکلات مسکن مهر فریاد متقاضیان زنجانی را درآورد

تعدادی از متقاضیان مسکن مهر شهر زنجان به دلیل وجود مشکلاتی جلوی استانداری زنجان تجمع کردند.

مشکلات مسکن مهر فریاد متقاضیان زنجانی را درآورد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، دلیل اصلی تجمع‎ ظهر امروز جلوی استانداری زنجان دریافت پول‎های اضافی از متقاضیان مسکن مهر توسط پیمانکاران پروژه و عدم تحویل مسکن در موعد معین است.

بر اساس گفته تجمع‏کنندگان، آنها از سال‏های 87 و 86 برای دریافت مسکن مهر ثبت نام کرده‏اند و باید دو سال پیش واحدهای خود را تحویل می‏گرفتند.

به گفته یکی از تجمع‏کنندگان در حال حاضر از ثبت نام‎کنندگان مسکن مهر خواستار واریز 4 میلیون تومان به عنوان هزینه‏های مصالح شده‏اند، این در حالی است که عنوان کرده‏اند این 4 میلیون تومان نیز علی‏الحساب است.

مشخص نبودن زمان تحویل واحدهای مسکن مهر یکی از مهم‏ترین نگرانی‏های این تجمع‏کنندگان بود.

لازم به ذکر است که بر اساس گفته یکی از متقاضیان مسکن مهر در این تجمع، نظارت مناسبی توسط تعاونی مسکن مهر بر عملکرد پیمانکاران پروژه‏های «احرار» و «ساتراپ» نشده است.

به گفته آنها پیمانکاران پروژه‏ها قصد سوء‏ا ستفاده از متقاضیان را دارند.

برخی از این تجمع‎کنندگان با بیان اینکه پول آنها پنج سال است دست پیمانکاران مانده، گفت: به جای درخواست پول و هزینه‏های اضافی خواستار سود پول خود هستیم.

بر اساس اعلام تجمع‏کنندگان در نتیجه اعتراض به مهندس ناظر پروژه‏های ساتراپ و احرار وی اظهار داشته که به گفته وزیر مابه‏التفاوت هزینه‏ها از مردم گرفته می‏شود.

*درد دل‏ها و زخم‎های مردم زنجان سر باز کرد

یکی از تجمع‏کنندگان از نان و پنیر سفره و بچه‏های قد و نیم قد خود گفته و از مسئولان استان زنجان خواست تا سری به محل زندگی آنها بزنند تا شاید با درد‎های این قشر آشنا شوند.

این زن درد دیده می‏گفت :هیچ کدام از مسئولان لحظه‏ای شرایط و وضعیت زندگی ما را نمی‏توانند تحمل کنند و در حال حاضر زندگی وی و کودکانش به سختی می‏گذرد.

مسکن مهر با وجود خیر و برکاتی که برای بسیاری از مردم طبقه پایین جامعه داشته است، سبب بروز سوء ‏استفاده‏هایی نیز در این حوزه شد.

مشکل مسکن برای بسیاری از جوانان از جمله جوانانی که در شرف ازدواج هستند به عنوان یک غول شکست‏ ناپذیر مطرح است.

لازم به ذکر است، در یکی از جلسات استاندار زنجان قول ارائه واحدهای مسکن مهر به خبرنگاران استان زنجان را داده است.

متاسفانه با وجود پیگیری‏های مکرر و حمایت استاندار زنجان، خبرنگاران استان در این زمینه به نتیجه‏ای نرسیده‏اند و با مشکلاتی در اداره کل راه و شهرسازی مواجه هستند.

انتهای پیام/73006/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول