اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

پرداخت 9 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان زنجانی

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از پرداخت 9 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان زنجانی خبر داد.

پرداخت 9 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان زنجانی

اصغر پناهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان زنجان در راستای حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد سالانه بیش از 35 سرفصل حمایتی ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه از جمله خدمات کمیته امداد در حمایت از جامعه هدف اشتغالزایی برای آنها است، اضافه کرد: اشتغالزایی مددجویان از طریق اجرای طرح‌های اشتغال صورت می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با بیان اینکه ارائه خدمات عمرانی، ساخت و بهسازی واحدهای مسکونی نیز از دیگر اقدامات کمیته امداد در حمایت از مددجویان است، افزود: این سرفصل حمایتی به مددجویانی که فاقد مسکن هستند و یا مسکن آنها نیاز به تعمیر دارد، ارائه می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کمیته امداد با برنامه‌ریزی و به صورت هدفمند نسبت به ارائه خدمات به مددجویان اقدام می‌کند، تصریح کرد: ارائه خدمات هدفمند موجب توانمندسازی مددجویان و همچنین رسیدگی بهتر به مشکلات آنها می‌شود.

پناهی با بیان اینکه یکی از انواع خدمات هدفمند کمیته امداد پرداخت وام‌های کارگشایی به مددجویان است، اضافه کرد: این نوع وام‌ها با هدف حل مشکل مددجویان در بحث تحصیلی، فرهنگی، مسکن، درمانی و ... پرداخت می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه سال گذشته 9 میلیارد و 93 میلیون ریال وام کارگشایی به مددجویان زنجانی پرداخت شد، افزود: این میزان وام به یک‌هزار و 183 مددجوی زنجانی پرداخت شد.

جمع‌آوری 1،5 میلیارد ریال صدقه در شهرستان زنجان

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با بیان اینکه کمیته امداد در راستای عمل به سنت‌های حسنه اقدام به جمع‌آوری صدقات مردمی می‌کند، یادآور شد: اسفند سال گذشته 1،5 میلیارد ریال صدقه از محل 60 هزار صندوق موجود در شهرستان زنجان جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری صدقات با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند و دارای مشکلات اقتصادی صورت می‌گیرد، اضافه کرد: این نهاد پس از جمع‌آوری صدقات نسبت به رفع نیازهای خانواده‌های زیر پوشش از قبیل پرداخت وام کارگشایی، حل مشکلات بدهی مددجویان، کمک به حل مشکلات تحصیلی و فرهنگی مددجویان اقدام می‌کند.

پناهی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پرداخت 80 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی افزود: در حال حاضر یکی از عمده مشکلات جوانان نداشتن شرایط لازم برای ازدواج است.

وی با اشاره به اینکه نداشتن بنیه مالی لازم موجب بالا رفتن سن ازدواج شده است، اضافه کرد: اخیراً 79 میلیون و 500 هزار ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با اشاره به اینکه این کمک هزینه از طریق کمک‌های مردمی به مددجویان اهدا شد، افزود: خوشبختانه مردم نیکوکار زنجان همواره در امر خیر پیشقدم و پیشگام هستند.

انتهای پیام/73005/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول