اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 92 صورت گرفت

پرداخت 64 میلیارد ریال تسهیلات به طرح‎های کشاورزی گلستان

‎معاون اعتبارات بانک کشاورزی گلستان با بیان اینکه پرداخت تسهیلات طرح‌های بخش توسعه کشاورزی در سال 1392 همچنان ادامه دارد، گفت: تاکنون 64 میلیارد ریال در این زمینه تسهیلات پرداخت شده است.

پرداخت 64 میلیارد ریال تسهیلات به طرح‎های کشاورزی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا زکی‎زاده در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان اظهار داشت: در سال گذشته از 114 درصد اعتباری که به بانک معرفی کردند، 102 مورد تصویب شد و 87 درصد اعتبارات نیز پرداخت شده است.

وی در خصوص جذب تسهیلات از سوی شهر‎های مختلف استان تصریح کرد: شهرستان‎های گرگان، بندرترکمن، گنبدکاووس، بندرگز، کردکوی و آق‎قلا به ترتیب رتبه‎های اول تا ششم را از لحاظ پرونده‎های مصوب در این شهرستان‎ها در منطقه داشتند.

ارتقای 87 درصد پرداختی‎ها توسط بانک کشاورزی گلستان

معاون اعتبارات بانک کشاورزی گلستان خاطرنشان کرد: بر اساس فعالیت‎های 12گانه در بخش طیور که 662 میلیارد ریال معادل 30.5 درصد معرفی صورت گرفت، حدود 424 میلیارد ریال معادل 35.5 درصد پرداخت انجام شده است.

به گفته زکی‎زاده؛ در بخش‎های دام، مکانیزاسیون و صنایع وابسته، زنبورداری و باغداری رتبه‎های بعدی را بر اساس فعالیت‎های پرداخت و معرفی به بانک داشتیم.

وی به آمار مقایسه‎ای طرح توسعه در هر هفته اشاره کرد و اظهار داشت: ما در مهرماه در استان هشت درصد نسبت به اعتبار ابلاغی پرداخت داشتیم که میزان 67 درصد پرداختی انجام گرفت و بر اساس تلاش‎های ستاد شهرستانی و استانی توانستیم اعتبار ابلاغی را به 60 درصد در مدت دو ماه افزایش دهیم که این ارتقاء به 87 درصد پرداختی رسیده است.

993 فقره طرح‎های عودت شده به خاطر عدم پیگیری متقاضیان بوده است

معاون اعتبارات بانک کشاورزی گلستان در خصوص طرح‎های عودت شده بیان داشت: به طور کلی تعداد یک‎هزار و 732 طرح معرفی و تعداد 34 درصد عودت شده که 993 فقره با 57.3 درصد مربوط به عدم پیگیری و عدم مراجعه متقاضیان بوده است.

زکی‎زاده با اشاره به آمار شرکت‎های تعاونی در بخش توسعه کشاورزی خاطرنشان کرد: 83 فقره با اعتبار 185 میلیارد ریال معرفی صورت گرفت که 79 فقره با اعتبار 161 میلیارد ریال مصوب شد و 69 فقره با 125 میلیارد ریال نیز باید پرداخت شود.

انتهای پیام/83001/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول