اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی گیلان خبر داد

صدور خدمات مهندسی کشاورزی گیلان به جمهوری آذربایجان

رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گیلان از معرفی شرکت‌های تعیین صلاحیت شده این سازمان برای امکان‌سنجی اراضی کشاورزی جمهوری آذربایجان خبر داد.

صدور خدمات مهندسی کشاورزی گیلان به جمهوری آذربایجان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسماعیل آرمون امروز در مجمع سالانه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گیلان با اشاره به فعالیت‌های این سازمان در سال 91 اظهار کرد: سال گذشته برای 635 نفر اعضای حقیقی و 24 نفر از اعضای حقوقی سازمان مذکور کارت عضویت صادر شده است.

وی گیلان را در زمینه خدمات مهندسی از استان‌های باثبات کشور عنوان کرد و افزود: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گیلان با اجرای 60 دوره بازآموزی و نوآموزی کاربردی در رشته‌های مختلف کشاورزی و منابع طبیعی رتبه نخست کشور در برگزاری دوره‌های آموزشی را کسب کرده است.

آرمون با بیان اینکه سال گذشته برای 600 نفر از اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گیلان ایجاد درآمد شده است، تصریح کرد: سازمان مذکور برای صدور خدمات مهندسی به کشور قزاقستان اعلام آمادگی کرده است ضمن اینکه چهار نفر از اعضای این سازمان به منظور امکان‌سنجی اراضی کشاورزی آستاراخان جمهوری آذربایجان معرفی شدند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گیلان برگزاری همایش کارآفرینی ورمی کمپوست و کشت توتون در مرکز دخانیات استان، برگزاری دو دوره همایش مدیریت کارآفرینی و خرید مکان و تلفیق واحدها با همدیگر و ایجاد پیشخوان و استقرار کارکنان برای پاسخگویی به اعضا و تولیدکنندگان را از جمله فعالیت‌های این سازمان برشمرد.

وی از ارائه طرح معاینه فنی ماشین‌آلات شالیکوبی و تصویب آن در کمیته صنایع روستایی جهاد کشاورزی گیلان به منظور مدیریت بر کیفیت مطلوب برنج و افزایش تولید برنج سالم و افزایش درآمد شالیکاران گیلانی خبر داد و گفت: سال گذشته طرح صدور پروانه زراعی و باغی در کارگروه مستقر در دفتر توسعه روستایی استانداری گیلان به تصویب رسید.

آرمون، کارآموزی 21 نفر از کارشناسان رشته شیلات عضو شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی مستقر در دهستان‌ها به منظور به‌کارگیری آنها در امر صدور پروانه واحدهای شیلاتی و همچنین صدور و تمدید تعداد 58 پروانه بهره‌برداری واحدهای گیاه‌پزشکی را از دیگر فعالیت‌های سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گیلان در سال 91 عنوان کرد.

انتهای پیام/84001/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول