اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تیمداری باشگاه کاسپین قزوین در سایر رشته‌های ورزشی

در سالی که گذشت، باشگاه کاسپین قزوین در رقابت‌های لیگ باشگاه‌های کشور تیم‌داری کرد و به نظر می‌رسد این باشگاه می‌تواند در دیگر رشته‌های ورزشی قزوین تیم‌داری کند.

تیمداری باشگاه کاسپین قزوین در سایر رشته‌های ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، باشگاه کاسپین که سال گذشته با هدف سر و سامان دادن و رونق به ورزش استان با مشارکت و سرمایه‌گذاری جمعی از شهرداری‌های استان قزوین تشکیل و راه‌اندازی شد، در سال گذشته در رشته‌های فوتبال، فوتسال و هندبال در لیگ‌های برتر و دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور تیم‌داری کرد‌.

اتفاقی که به هر علت برای ورزش استان قزوین یک امتیاز وی‍ژه محسوب می‌شد، به طوری که برای نخستین بار تیم هندبال کاسپین قزوین موفق شد در رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور حضور داشته باشد و اگر چه این تیم نتوانست انتظارات را برآورده کند، اما همین که بازیکنان بومی و غیر بومی این تیم در آخرین لحظات توانستند در لیگ برتر باقی بمانند، روزنه‌های امید همچنان زنده ماند تا مسئولان این تیم فصل جاری مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌‌های کشور را به طور جدی‌تری زیر نظر بگیرند.

به طور قطعی مهم‌ترین کار باشگاه کاسپین راه‌اندازی تیم فوتبال این باشگاه بود که اتفاقا برای سال نخست این باشگاه اقدام به حضور در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور کرد.

طبق شنیده‌ها مسئولان باشگاه کاسپین چیزی در حدود هفتصد میلیون تومان برای تیمداری در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور هزینه کردند که این امر اگر چه شاید در فوتبال مبلغ خیلی زیادی نباشد، اما به طور قطع برای سال نخست و حضور تیمی به نام استان قزوین در لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور اتفاق مبارکی بود‌.

به هر حال مسئولان تیم فوتبال کاسپین قزوین سکان هدایت تیم را به دست مجید رضایی سرمربی اسبق این تیم سپردند و علی‌رغم تلاش‌های این مربی‌، تیم کاسپین در آخرین لحظات شانس حضور قطعی بقا در لیگ را از دست داد، تا برای ماندن در این مسابقات در دیدار پلی‌آف به مصاف تیم شهرداری دزفول برود‌.

حمایت باشگاه کاسپین از تیم فوتسال زنان حجاب قزوین هم یکی دیگر از اقدامات ارزشمند این باشگاه بود، به هر حال تیم حجاب که با مربیگری آمنه محمودی نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان قزوین و ترکیبی از بازیکنان جوان و بومی قزوین علی‌رغم مشکلات شدید مالی‌ در دو دوره قبلی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور موفق شده بود عنوان های سومی و نایب‌قهرمانی رقابت‌های لیگ را از آن خود کند، شایسته این بودند که پس از چند سال یک حمایت‌کننده مالی مناسب و خوب داشته باشند‌.

همه این‌ها گفته شد تا به مسئولان باشگاه کاسپین گفته شود، اقدامات مفید و مناسب این باشگاه ورزشی در راستای یاری‌رساندن به ورزش استان بدون شک بر کسی پوشیده نیست، اما جا دارد که مسئولان این باشگاه ورزشی اگر در توان خود می‌بینند دست به دست همدیگر داده و رشته‌های ورزشی استان را که از نبود اعتبار و مشکلات شدید مالی رنج می‌برند را نجات دهند.

در روزهایی که بدمینتون‌بازان جوان و بومی تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین با بی‌پولی تمام در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مصاف تیم‌های میلیونی لیگ می‌روند، جا دارد که مسئولان باشگاه کاسپین مقداری از سرمایه‌های خود را به این باشگاه پرداخت کنند و به نوعی با حمایت تمام‌قد از این تیم بومی، ضمن این که دست جوانان با تعصب قزوینی را می‌گیرند، اجازه ندهند استعدادهای آینده این رشته ورزشی در سطح کشور با بی‌انگیزه شدن به جای ورزش قهرمانی به سمت و سویی دیگر بروند‌.

به هر حال یاری رساندن مالی به تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین مانند فوتبال و هندبال برای باشگاه کاسپین هزینه ندارد و شرکت این تیم با نام کاسپین در رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور می‌تواند پس از فوتسال و هندبال نام این باشگاه را یک بار دیگر در بالاترین و معتبرترین رقابت‌های لیگ باشگاهی کشور و در اذهان‌زنده نگه دارد‌.

اگر چه مسئولان باشگاه کاسپین می‌توانند به ترتیب با مشارکت در دیگر رشته‌های ورزشی از جمله والیبال، کشتی، تکواندو، کاراته و دیگر رشته‌های ورزشی در سطح استان‌ به نوعی ضمن اینکه انگیزه و امید را به ورزشکاران استان هدیه‌ای دوباره می‌دهند، نام این باشگاه فرهنگی ورزشی را به یک برند کامل در سطح کشور مطرح خواهند کرد.

انتهای پیام/77004/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول