اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با فارس:

رعایت اخلاق و تقوای سیاسی در انتخابات / رفاه و آسایش مردم مدنظر دولت یازدهم باشد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت رعایت اخلاق و تقوای سیاسی در انتخابات گفت: باید براساس مبانی نظام و اصول انقلاب اسلامی از ظرفیت‌های دیپلماسی در مسیر رفاه مردم استفاده کنیم.

رعایت اخلاق و تقوای سیاسی در انتخابات / رفاه و آسایش مردم مدنظر دولت یازدهم باشد

هادی شوشتری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد ضمن تشریح فضای انتخاباتی فعلی اظهار کرد: حضور گزینه‌ها و افراد مختلف در صحنه انتخابات گامی در مسیر تحقق حماسه سیاسی به‌ شمار می‌رود.

وی افزود: مکانیزم احراز صلاحیت به دست شورای نگهبان بوده و این مسئله واضح است که شورای نگهبان با دقت نظر به این تکلیف خود عمل می‌کند.

* شورای نگهبان تنها تصمیم‌گیرنده احراز صلاحیت کاندیداهاست

وی تصریح کرد: حضور افراد برای ثبت‌نام در انتخابات آزاد بوده و این شورای نگهبان است که در مورد احراز صلاحیت کاندیداها اعمال نظر می‌کند و باید همه در برابر قانون تمکین کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نامزدهای انتخابات باید رعایت اخلاق و تقوای سیاسی را در راس عملکرد خود قرار دهند.

*از ظرفیت‌های دیپلماسی برای ایجاد رفاه و آسایش مردمی استفاده شود

شوشتری با بیان اینکه دولت یازدهم باید براساس اصول و قانون اساسی، آرمان‌های امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری به اداره کشور بپردازد، گفت: قوای سه‌گانه باید وحدت و تعامل را سرلوحه کار خود قرار دهند و این اصول و توصیه‌ها را در مسیر پیشرفت کشور تحلیل محتوا کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت یازدهم باید تعامل موثر را در راس عملکرد خود قرار دهد و این ارتباط و تعامل موثر سبب ساماندهی در اداره کشور و ایجاد احترام میان قوا می‌شود.

وی یادآور شد: من با عنوان یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از دولت یازدهم خواستار رفع چالش‌ها در حوزه سیاست خارجی‌ هستیم.

شوشتری گفت: باید گفتمانی در سطح منطقه و فرامنطقه براساس مبانی نظام و اصول انقلاب اسلامی ارائه دهیم و از ظرفیت‌های دیپلماسی در مسیر رفاه و آسایش مردم استفاده شود.

به گفته نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی رئیس جمهور دولت یازدهم باید قانونمند و اصول‌مند، سیاست خارجی را موضع مصلح حکمت و عزت برقرار کند.

انتهای پیام/70023/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول