اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علی‌احمدی در دانشگاه شیراز:

تمام دنیا در انتظار برگزاری انتخابات ایران است

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: موقعیت کشورمان به‌گونه‌ای است که تمام جهانیان منتظر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران هستند.

تمام دنیا در انتظار برگزاری انتخابات ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا علی‌احمدی سه‌شنبه شب در جمع دانشجویان دانشگاه شیراز اظهار داشت: تمام دنیا در انتظار برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران است همچنین در دنیا شاهد سخن‌پراکنی‌ها درباره حضور برخی افراد در این انتخابات هستیم.

وی تصریح کرد: هر فردی که توان دارد باید در این انتخابات شرکت کند چرا که امروز بهترین موقعیت برای تمام بخش‌های جامعه است که در این انتخابات حضور داشته باشند و از انواع اندیشه‌ها در انتخابات پیش‌رو حضور دارند.

علی‌احمدی با اشاره به اینکه تایید صلاحیت برخی از کاندیداها خطری برای کشور ندارد، افزود: عده‌ای به دنبال این هستند که با رفتارهای امروز خود، مردم گذشته آنها را فراموش کنند که موفق نمی‌شوند، زیرا مردم به گذشته افراد آگاهی و توجه دارند همچنین غوغاسالاری و تحمیل خود به مردم، اکنون جایگاهی ندارد.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه گفت: لازم است که قانون و عدالت درباره برخی از کاندیدا‌ها به طور کامل اجرا شده و از امروز باید به گونه‌ای رفتار کنیم تا در آینده از وارد آمدن هزینه‌ای دیگر به کشور جلوگیری شود.

وزیر آموزش و پرورش دولت نهم بیان داشت: تمام سلیقه‌ها در این انتخابات حضور دارند و این حضور به راحتی توانسته شرایطی را برای مردم فراهم کند تا اصلح را انتخاب کنند.

متولدین بعد از انقلاب در کابینه من جای دارند

علی‌‌‌‌‌‌‌‌احمدی درباره کابینه آینده خود عنوان کرد: اگر رئیس‌ جمهور شوم بیش از یک‌سوم کابینه را از متولدین بعد از انقلاب انتخاب می‌کنم چرا که هیچ مشکلی برای استفاده از جوانان در کابینه وجود ندارد به ویژه اینکه در وزارتخانه‌هایی مانند «ورزش و جوانان» باید وزیر از میان جوانان باشد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های خود را در سایتی قرار می‌دهد، اضافه کرد: هر فردی که بتواند برنامه‌های جدیدی را از راه این سایت به من ارائه دهد به یقین، طبق شرایط و به همراه مشورت با مجلس شورای اسلامی در کابینه من جای دارد.

به گزارش فارس، علیرضا علی‌احمدی به دعوت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز و همچنین انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی این شهر به شیراز آمده بود.

انتهای پیام/‌2448/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول