اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

انتخابات شوراها بالاترین ظرفیت تحقق مردم‌سالاری دینی است

استاندار اردبیل گفت: انتخابات شوراهای شهر و روستا جلوه‌ای ارزشمند از تحقق مردم‌سالاری دینی به شمار می‌رود.

انتخابات شوراها بالاترین ظرفیت تحقق مردم‌سالاری دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد در نشست با عوامل اجرایی انتخابات شوراهای شهر و روستا در اردبیل اظهار داشت:‌ تشکیل شوراهای اسلامی به عنوان نهادی برخاسته از بطن مردم و تبلور اراده آنان در مدیریت شهرها و روستاها از جلوه‌های تحقق مردم‌سالاری دینی و هدیه ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای این ملت پرافتخار است.

وی تصریح کرد: ‌راه یافتن به شوراهای اسلامی که ماحصل اعتماد عمومی مردم است، فرصتی مغتنم برای خدمت بی‌منت به خلق و جامعه اسلامی است.

نیکزاد خاطرنشان کرد: در این راستا همه راه‌یافتگان به نهاد شورای اسلامی باید تکیه‌گاه امین برای مردم و بازویی توانمند برای فرزندان ملت در بدنه اجرایی دولت باشند تا با تعامل و همدلی خود صحنه‌های پرشکوه از تجلی عزم ملت در ساختن ایرانی آبادتر و سربلندتر به نمایش گذاشته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل اضافه کرد: ‌در سال مزین به حماسه سیاسی و اقتصادی، مشارکت بالای مردم زمینه خلق حماسه‌ای عظیم و تحقق عینی مردم‌سالاری دینی را سبب می‌شود که خود این حرکت می‌تواند محور دینداری، عظمت و شکوه واقعی باشد.

وی بیان کرد: بدون تردید در نظام مردم‌سالاری دینی از یک سو دین و معنویت جوهره اصلی همه فعالیت‌ها و برنامه‌ها را تشکیل می‌دهد و از سوی دیگر رأی، انتخاب و مشارکت مردم نیز جلوه همیشگی از حضور، همبستگی و مشارکت مردم در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها دارد.

رئیس شورای اداری یادآور شد: تشکیل و فعالیت نهادی با وسعت و گستردگی عظیم شوراها در اقصی نقاط میهن عزیزمان و خدمت خالصانه و دلسوزانه اعضای محترم آن به عنوان نمایندگان برخاسته از متن جامعه و اقشار مختلف آن افتخاری ارزشمند برای نظام اسلامی و فرصت و ظرفیتی عظیم و کم نظیر برای توسعه و آبادانی کشورمان است.

نیکزاد، مردم را به دقت بیشتر در انتخاب شوراهای شهر و روستا دعوت کرد و از آنها خواست بدون حرکت احساسی و یا توجه به فضاسازی‌های کاذب در انتخاب افراد اصلح دقت داشته باشند.

انتهای پیام/62006/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول