اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه‌های تهران:

انتخابات کانون همگرایی ملی است

استاد دانشگاه‌های تهران گفت: انتخابات در نظام اسلامی ما کانون هم‌افزایی ملی در رسیدن به یک نقطه مشترک است که نباید این اصل را فراموش کرده و نسبت به آن غافل باشیم.

انتخابات کانون همگرایی ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهزاد کاظمی در نشست بصیرتی مردم در مسجد امیرالمؤمنین مشگین‌شهر اظهار داشت: دشمنان قسم خورده انقلاب و ملت ایران ماه‌ها است که برای شکستن و اصالت این هم‌افزایی و همگرایی یکپارچه و متحد تلاش می‌کنند تا عزم و اراده ملت را در خلق حماسه جدید و با شکوه بشکنند.

وی تصریح کرد:‌ دشمن در این مسیر ابزارها و ترفندهای مختلف را به کار گرفته تا با ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی ایران با توجه به فرصت‌ها و تهدیدهای حوزه تحریم، بتواند آرزوهای همیشه ناکام مانده در آن را این بار به واقعیت تبدیل کند.

کاظمی خاطرنشان کرد: در این اوضاع و احوال از کاندیداها انتظار می‌رود با خویشتن‌داری از تخریب و سیاه‌نمایی در کارنامه جمهوری اسلامی ایران دقت کافی داشته باشند تا در پازل دشمن گرفتار نیامده و در میدان آنها بازی نکنند.

این مسئول، بزرگ‌ترین عنصر رستن از این فضای ملتهب را مجهز شدن به عنصر بصیرت و ولایتمداری توصیف کرد و ادامه داد: انتخابات در کشورمان علاوه بر تثبیت پایه‌های نظام، فرصتی مطلوب و مناسب برای دفع توطئه‌های دشمنانی است که شب و روز از زمین و آسمان سعی می‌کنند، نفرت ببارند.

وی اضافه کرد: در انتخابات پیش‌رو حفظ منافع ملی و مصالح عمومی مقدم بر تمام سلائق، نظرات و خواسته‌ها است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاد دانشگاه‌های تهران قانون‌مداری، حفظ آرامش در قبل، حین و بعد از انتخابات را از سوی نامزدها و طرفداران آنها زمینه‌ساز خنثی شدن تمام بداخلاقی‌ها توصیف کرد و یادآور شد: دشمنان از بداخلاقی‌هایی که برخی از داوطلبان ما مرتکب آن شدند، لذت می‌برند که در این باب تلاش گسترده‌ای صورت می‌دهند تا شاید بتوانند اهداف خود را عینیت ببخشند.

انتهای پیام/62004/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول