اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات همدان بیان کرد

کاهش حضور مردم راهبرد غرب در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: استکبار برای کاهش حضور حداکثری مردم در انتخابات برنامه‌ریزی کرده و این یکی از راهبردهای مقابله با نظام اسلامی است.

کاهش حضور مردم راهبرد غرب در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه تبادل نظر با فرهنگیان و دانشگاهیان استان همدان با بیان اینکه بحث ما با دنیای استکبار دعوا بر سر انرژی هسته‌ای و حقوق بشر نیست اظهار داشت: دعوا و جنگ ما با استکبار دعوای بین تمدن اسلامی و تمدن استکباری است.

وی ادامه داد: در قرون و سال‌های متمادی استکبار با جور و ظلم به ملل توانسته برای خود هیمنه‌ای درست کند و دیگر ملت‌ها را به زیر کشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در ادامه با اشاره به اینکه هر تمدنی روزی متولد می‌شود افزود: هر تمدنی بعد از تولد دوران رشد و نمو خود را طی می‌کند و به دوران بلوغ می‌رسد و در پایان با پیری رو به اضمحلال می‌گذارد که این مصداق دنیای استکبار است.   

وی اضافه کرد: تمدن اسلامی با پیروزی انقلاب اسلامی ایران تولد یافت، رشد کرد و اینک در عنفوان جوانی است و دنیای استکبار از رشد ایران وحشت دارد زیرا خود را در حال نابودی و اضمحلال می‌بیند.

قاسمی فرزاد در ادامه با بیان اینکه هر روز بر رشد و شکوفایی اسلام افزوده می‌شود بیان داشت: استکبار از این رشد و شکوفایی جهان اسلام در هراس است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دعوای ما با استکبار بر سر موضوعات خرد و کوچک نیست که این مسائل را برجسته می‌کنند ابراز داشت: استکبار انرژی هسته‌ای را در حالی بهانه می‌کنند که قبل از انقلاب این انرژی را به شاه می‌دادند و پاکستان در همسایگی ما هسته‌ای است.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان اذعان داشت: رشد و پیشرفت یک مفهوم با مؤلفه‌ها و شاخص‌های خاصی است و ایران اسلامی با رهنمودهای امام و رهبری در عرصه علم و دانش پیشرفت‌های خوبی را دارد. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن تمام ابزار و ادوات خود را به کار گرفته تا در روند رشد و شکوفایی تمدن اسلامی وقفه‌ ایجاد کند، ادامه داد: در طول هشت سال جنگ تحمیلی با ابزار جنگ حداقل هدف آنها جدایی خوزستان به عنوان منبع انرژی و درآمدی کشور و در هدف بزرگ‌تر ساقط کردن نظام اسلامی بود که با ایستادگی مردم و تدابیر رهبری موفق نشدند. 

قاسمی فرزاد افزود: دشمن بعد از اینکه در جنگ سخت موفق نشد به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی روی آورد و ما امروز در یک جنگ تمام عیار با استکبار قرار داریم.

وی خاطرنشان کرد: غرب بعد از فروپاشی احساس می‌کرد که قطب رقیب را کنار زده اما به این احساس رسید که قطب اسلام در مقابل استکبار ایجاد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان در ادامه به فتنه سال 88 اشاره کرد و یادآور شد: استکبار در سال 88 با اسم رمز تقلب وارد صحنه شدند اما با هوشیاری مردم و تدابیر مقام معظم رهبری مانع به ثمر نشستن توطئه شوم دشمنان شد.

وی اضافه کرد: در طول این چهار سال بعد از انتخابات سال 88 دشمن برنامه‌ریزی کرده و ترکیبی از توطئه‌ها و دشمنی‌ها را طراحی کرده است.

قاسمی‌فرزاد در ادامه با اشاره به اینکه دشمن برای انتخابات پیش رو سه راهبرد را طراحی کرده افزود: حضور کمرنگ، غیر مؤثر و حداقلی مردم در انتخابات از ساز و کارهای دشمن با اعمال تحریم و فشارهای اقتصادی برای تحقق این راهبرد است.

وی اضافه کرد: دومین راهبرد دشمن برای مقابله با حضور حداکثری مردم در انتخابات روی کار آوردن فردی که تمایلات غربی دارد و سومین راهبرد مانند اتفاقات سال 88 ایجاد شورش و تنش اجتماعی در سطح جامعه است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در ادامه به جایگاه والای معلمی اشاره کرد و گفت: مردم اعتماد 100 درصدی به جامعه معلمان دارند و ما در کشور یک میلیون فرهنگی داریم که می‌توانند به شیوه خوب و مؤثر برای مقابله با دشمن را مدیریت کند و امروز هر مدرسه و سنگر مکانی برای بصیرت‌افزایی است.

وی بیان داشت: بصیرت باید با آگاهی و اعتقاد باشد و بصیرت از عمق وجود و تفکر سرچشمه می‌گیرد و در واقع بصیرت‌افزایی وظیفه و رسالت بزرگی بر دوش معلمان است.

قاسمی‌فرزاد در ادامه با اشاره به اینکه تا انتخابات بیش از 30 روز باقی نمانده است، افزود: ایجاد حماسه وظیفه‌ای شرعی و قانونی است.

وی با بیان اینکه فرمانداران و بخشداران نقشی در انتخابات ندارند ابراز داشت: فرمانداران و بخشداران فقط به عنوان یک مدیر اجرایی مردم را برای برگزاری انتخابات را جمع می‌کنند و با توجه به اینکه در فرآیند انتخابات مردم خود نقش اساسی را دارند و دستگاه‌های نظارتی بر تمام مراحل انتخابات نظارت دارند تقلب نمی‌تواند رخ دهد اما تخلف ممکن است اتفاق افتد که تخلفات انتخاباتی کمتر از یک درصد است.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان اضافه کرد: اگر فردی در خصوص انتخابات سیاه‌نمایی کرد و به دنبال تضعیف روحیه شور و نشاط مردم بود آب در آسیاب دشمن می‌ریزد.

وی در ادامه با بیان اینکه در انتخابات ممکن است امواج سهمگینی را شاهد باشیم گفت: باید در مقابل توطئه‌ها و امواج سهمگین مانند کوه استوار باشیم و باید پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنیم تا در این مقطع زمانی توطئه‌ها را خنثی کنیم. 

قاسمی‌فرزاد در پایان بیان داشت: در تبلیغات انتخاباتی هیچ وقت دستاوردهای خوب دولت‌های دیگر را زیر سئوال نبریم و در این مدت کارهای بزرگی شده و نظام اسلامی در طول 34 سال گذشته شالوده تمدن اسلامی را پایه‌گذاری کرده است.

انتهای پیام/89019/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول