اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار‌ زنجان:

انتخابات حساسی در پیش است / حماسه سیاسی در گرو مشارکت حداکثری مردم است

استاندار زنجان با بیان اینکه مردم و مسئولین نسبت به حساسیت این انتخابات توجه ویژه داشته باشند، گفت: حماسه سیاسی در گرو تحقق حداکثری مشارکت مردم است.

انتخابات حساسی در پیش است / حماسه سیاسی در گرو مشارکت حداکثری مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد در همایش حماسه حضور در شهرستان ماهنشان، اظهار داشت: میزان مشارکت مردم در انتخابات مهم‏ترین موضوع در برگزاری انتخابات است.

وی مشارکت مردم کشور در انتخابات گذشته را یادآور شد و افزود: مردم ایران در انتخابات کشور همواره حضور حداکثری داشته‏اند.

استاندار زنجان با بیان اینکه مردم زنجان همگام با مردم کشور در میزان مشارکت نقش قابل توجهی داشته‏اند، خاطرنشان کرد: میزان مشارکت مردم زنجان در انتخابات همواره بالا بوده است.

وی همچنین به میزان مشارکت مردم ماهنشان در انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم ماهنشان مردمی ولایتمدار هستند و در انتخابات‏ گذشته احساس مسئولیت بالایی داشته‏اند.

رئوفی‏نژاد با تاکید بر تحقق مشارکت حداکثری در کشور و استان، اظهار داشت: مهم‏ترین موضوع در حال حاضر مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‏های رای است.

استاندار زنجان انتخابات پیش‏رو را یکی از مهم‏ترین انتخابات کشور دانست و یادآور شد: مردم و مسئولین نسبت به حساسیت این انتخابات توجه ویژه داشته باشند.

استاندار زنجان حضور مردم کشور در پای صندوق‏های رای را خاری بر چشم دشمن دانست و تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات عامل مهمی در دفع بلایا از کشور است.

وی کشور را در یک مرحله مهم سیاسی عنوان کرد و ادامه داد: این مرحله مهم یک تاثیر‏گذاری بالا در آینده نظام مقدس اسلامی خواهد داشت.

رئوفی‏نژاد حماسه سیاسی را در گرو تحقق حداکثری مشارکت مردم ارزیابی کرد و یادآور شد: مسئولین همه ظرفیت‏ها را برای حضور گسترده مردم به کار گیرند.

استاندار زنجان با تاکید بر برگزاری پرشور انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز باید در کنار انتخابات ریاست جمهوری مورد توجه باشد.

رئوفی‏نژاد ترغیب مردم برای حضور گسترده در انتخابات را امری لازم و ضروری دانست و ادامه داد: وظیفه مسئولان این است که مردم را برای حضور در انتخابات ترغیب کنند.

وی با توجه به حضور همیشگی مردم در انتخابات، یادآور شد: با توجه به تجربیات گذشته به راحتی می‏توان انتظار تحقق حماسه سیاسی در کشور را پیش‎بینی کرد.

انتهای پیام/73002/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول