اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

کلنگ‏زنی مجتمع آموزشی پسرانه رزمندگان اسلام در زنجان

مدیرکل آموزش و پرورش زنجان گفت: مجتمع آموزشی پسرانه رزمندگان اسلام در استان کلنگ‏زنی می‏شود.

کلنگ‏زنی مجتمع آموزشی پسرانه رزمندگان اسلام در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: یکی از اقدامات ارزشمند در آستانه بیست و نهمین یادواره بزرگداشت مقام معلم ابلاغ سیاست‏های کلی سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین گام بزرگی در توسعه فرهنگی کشور به شمار می‏رود، خاطرنشان کرد: تحول در آموزش و پرورش یکی از خواسته‏های مهم مقام معظم رهبری بود که از سال‏های گذشته پیگیری می‏کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه سیاست‏های کلی سند تحول آموزش و پرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده بود، اضافه کرد: ابلاغ سیاست‏های این سند توسط مقام معظم رهبری به قوای سه‏گانه حرکت بزرگی محسوب می‏شود.

وی با بیان اینکه ابلاغ سیاست‏های سند تحول در آموزش و پرورش سبب توسعه می‏شود، تصریح کرد: این امر شتاب بیشتری به اجرای سیاست‏های آموزش و پرورش می‏دهد.

*درخشش دانش‏آموزان زنجانی در جشنواره فناوری اطلاعات

نظری با تاکید بر اینکه استان زنجان در جشنواره‏های فناوری اطلاعات و ارتباطات درخشش خوبی داشته است، افزود: از 6 لوح تقدیر در این جشنواره دو لوح به شرکت‌کنندگان زنجانی تعلق گرفت.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان در سه سال گذشته رتبه‏های نخست و دوم کشوری را در زمینه گرامیداشت مقام معلم به خود اختصاص داده است، ادامه داد: در مجموع در سال تحصیلی 91 – 92 حدود 379 معلم نمونه در استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه دو نفر از معلمان نمونه برگزیده کشوری و 54 نفر برگزیده استانی بودند، تصریح کرد: 323 نفر از معلمان نیز به عنوان معلمان نمونه منطقه‏ای و شهرستانی انتخاب شدند.

وی از کلنگ‏زنی مجتمع آموزشی پسرانه رزمندگان اسلام در زنجان خبر داد و افزود: این مجتمع در شهرک گلشهر کاظمیه زنجان احداث می‏شود.

نظری گفت: مجتمع آموزشی و پرورشی دخترانه رزمندگان اسلام نیز در استان زنجان بهره‏برداری شده است.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول