اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان خبر داد

اجرای طرح رحمت در نهبندان / قند و شکر به زودی وارد بازار می‌شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان از اجرای طرح رحمت در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح رحمت در نهبندان / قند و شکر به زودی وارد بازار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رضا اردونی ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار نهبندان اظهار کرد: طرح رحمت در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در اجرای طرح رحمت 114 تن قند و شکر به این شهرستان اختصاص یافته که از این میزان 79 تن شکر و 35 تن قند است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان تصریح کرد: همچنین در حال پیگیری تامین گوشت گوساله برزیلی با قیمت 16 هزار و 500 تومان برای ورود به شبکه توزیع هستیم.

اردونی به برگزاری نمایشگاه فروش بهاره در اسفند‌ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه به مدت هشت روز با 33 غرفه برپا شد.

وی اضافه کرد: همچنین در این نمایشگاه کالاهای مورد نیاز مردم با 15 درصد تخفیف عرضه شد و مردم استقبال خوبی از این نمایشگاه داشتند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان در ارتباط با اجرای مرحله نخست طرح شبنم در این شهرستان اضافه کرد: در این ارتباط تیم بازرسی مشترک تشکیل شده است.

اردونی افزود: نظارت بر توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار، اجرای گشت مشترک با نهادهای نظارتی، نظارت بر 11 کوره آجرپزی فعال، فعالیت نانوایی‌ها، نظارت و بازرسی از کارکرد آژانس‌های درون شهری، تشکیل تیم بازرسی مشترک در ارتباط با اجرای مرحله دوم طرح شبنم و بازرسی از غرفه‌های عرضه‌ کننده کالاهای اساسی در ایام برپایی نمایشگاه فروش بهاره از اقدامات اجرایی واحد نظارت و بازرسی در بخش کالا و خدمات این اداره است.

وی از هزار و 283 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و تشکیل 68 فقره پرونده تخلف در اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 92 به ارزش 25 میلیون و 750 هزار ریال در این شهرستان خبر داد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان یادآور شد: در نوروز امسال بالغ بر 509 تن کالای اساسی مورد نیاز مردم در این شهرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/69008/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول