اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس

وبلاگ‌نویسان از کاندیدای محبوب خود می‌گویند-34

تخریب شهردار تهران بی‌فایده است ما به عملکرد رأی می‌دهیم

حرکت شهرداری تهران در این 8 سال، نسبت به سابق تفاوت ماهوی کرده است؛ این چیزی نیست که قابل انکار باشد، کافی است یک نفر در کوچه، خیابان‌های تهران کمی قدم بزند.

تخریب شهردار تهران بی‌فایده است ما به عملکرد رأی می‌دهیم

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس وبلاگ عالم آدم‌ها نوشت:

هر آنچه باید از قالیباف بدانیم

گویی روزگار یک وظیفه دیگر پیش روی او گذاشته باشد؛ گویی جنگ با آن دست‌های بلند خاکی فتح یک خاکریز دیگر را به او پیشنهاد داده باشد برای همین تصمیم گرفت به دانشگاه برود و در رشته جغرافیای سیاسی تحصیل کند؛ تا اینکه در سال 76 از سوی رهبر فرزانه انقلاب، فرماندهی نیروی هوایی سپاه پاسداران به عهده او گذاشته شد.

آیا فصل تازه‌ای در زندگی محمد باقر شروع شده بود؟ او که همیشه روی کسب تخصص برای انجام هر کاری تأکید داشت، نمی‌توانست بدون یادگیری پرواز بر نیروی هوایی فرماندهی کند، برای همین خلبانی را آموخت و در کنار آن توانست گواهینامه بین‌المللی پرواز را به دست بیاورد؛ این یک مسیر تازه بود؛ مسیری تازه برای فتح یک قله دیگر در نقشه جغرافیای اصالت وظیفه در یک نظام انقلابی.

این روند ادامه داشت تا اینکه در سال ٧٩ مقام معظم رهبری او را به سمت فرماندهی نیروی انتظامی منصوب کرد؛ حالا به شکل مستقیم با مردم سر و کار داشت، با مردمی که چندان از عملکرد پلیس آن سال‌ها دل خوشی نداشتند.

بنابراین ورود او به این عرصه مصادف شد با تغییرات زیربنایی نیروی پلیس؛ او یک پلیس ایرانی می‌خواست، نیرویی خوش خلق، قابل اعتماد، مؤدب، سریع، پیگیر و قاطع، روند اصلاحات شروع شد و هسته مرکزی تولد پلیس 110 بنا گذاشته شد.

حالا همه پلیس را با این عدد می‌شناسند، عددی که یادگار دوره مدیریت محمد باقر قالیباف در نیروی انتظامی است؛ رفته رفته محمد باقر قالیباف در شکل و شمایل یک مدیر تحول خواه به جامعه معرفی شد، مردی که فرقی ندارد کت و شلوار بپوشد یا یک لباس خاکی نظامی، خلبان باشد یا فرمانده قرارگاه خاتم.

به هر حال ظرف مدت زمان کوتاهی تحولات بنیادین را آغاز می‌کند؛ درست مثل وقتی که به شهرداری تهران آمد و پشت میز اتاق شهردار پایتخت در خیابان بهشت نشست؛ چیزی نگذشت که رویه و رویکرد شهرداری عوض شد و تجربه‌های موفق نیروی انتظامی در روند مدیریت شهر هم به نتیجه رسید.

طوری که می‌شود گفت مسیر حرکت شهرداری تهران در این 8 سال، نسبت به سابق تفاوت ماهوی کرده است؛ این چیزی نیست که قابل انکار باشد، کافی است یک نفر در کوچه، خیابان‌های تهران کمی قدم بزند.

در حالی که شبکه‌های ماهواره ای ضد انقلاب و برخی رسانه‌های داخلی به طور همزمان، سرگرم تخریب شهردار تهران‌اند، حدود 150 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای متنی حمایت خود را از محمدباقر قالیباف اعلام کردند.

 

* مطالب منتشر شده به معنای حمایت خبرگزاری فارس از کاندیدایی خاص نبوده و صرفا تریبونی است برای انعکاس تمام دیدگاه‌های فکری و سیاسی به جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری.

شما هم از کاندیدای خود حمایت کنید

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول