اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار احمدی‌مقدم:

برنامه‌های انتخاباتی نامزدها با کمترین حاشیه در حال برگزاری است

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت انتخابات تاکنون گام‌هایی را پشت سر گذاشته است، گفت: جلسات، مراسمات و اجتماعات انتخاباتی نامزدها در آرامش و با کمترین حاشیه در سطح کشور برگزار می‌شود.

برنامه‌های انتخاباتی نامزدها با کمترین حاشیه در حال برگزاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم پیش از ظهر امروز در بین نیروهای انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: دشمنان همواره برای حاشیه‌سازی در انتخابات در تلاشند و از سال گذشته با جنگ روانی و تحریم‌ها سعی می‌کنند تا مردم به حاشیه روند و در برابر حکومت قرار گیرند و خط سازش با آنها ایجاد شود. 

وی با بیان اینکه با بصیرت مردم و هدایت رهبری نقشه‌های دشمنان با شکست مواجه شده است، افزود: مردم ایران اسلامی در روز 24 خرداد ماه با حضور پرشور در انتخابات خالق حماسه سیاسی بزرگ می‌شوند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به سخن رهبری مبنی بر اینکه مظهر حماسه سیاسی انتخابات است، گفت: در این دوره از انتخابات صدا و سیما شرایط استثنایی برای کاندیداها فراهم کرده است که از تبلیغات نامناسب تا حدود زیادی جلوگیری می‌شود.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت انتخابات تاکنون گام‌هایی را پشت سر گذاشته است، ادامه داد: جلسات، مراسمات و اجتماعات انتخاباتی نامزدها در آرامش و با کمترین حاشیه در سطح کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: طرفداران کاندیداها به خوبی در میدان‌ها حاضر شده‌اند و در این زمینه همکاری کاندیداها و ستادهای تبلیغاتی آنان با نیروی انتظامی قابل تقدیر است.

فرمانده نیروی انتظامی گام بعدی نیروی انتظامی در انتخابات را حفاظت از صندوق‌ها و مراکز انتخاباتی عنوان کرد و افزود: در استان‌ها و حوزه‌هایی که خلأ نیرویی بوده تمهیدات لازم اندیشیده شده است تا مردم در امنیت آرای خود را به صندق بیندازند.

احمدی‌مقدم با اشاره به بازرسی‌های انجام شده توسط فرماندهان و بازرسان ناجا از استان خراسان جنوبی عنوان کرد: شاخص‌های امنیتی و انتظامی در این استان نسبت به پایان برنامه چهارم توسعه ارتقاء مناسبی داشته است.

وی بیان داشت: در ارزشیابی‌هایی که از 17 استان در کشور صورت گرفته است خراسان جنوبی رتبه نخست امنیت را در بین این استان‌ها کسب کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه این امنیت در سایه تلاش مسئولان و نیروهای انتظامی و نظامی و حمایت‌های مردمی حاصل شده است، تصریح کرد: مهمترین پشتوانه این استان مردم متدین و فرهنگی آن هستند که خراسان جنوبی با وجود قرار گرفتن در کنار یک اقیانوس پر تلاطم نا‌امنی منطقه‌ای امن است که جرایم در این استان در پایین‌ترین سطح قرار دارد.

احمدی‌مقدم ادامه داد: از ابتدای انقلاب تاکنون در رده‌های گوناگون این نظام حضور داشته‌ام اما امنیتی که در دولت نهم و دهم ایجاد شده در هیچ دوره دیگری وجود نداشته است.

وی هماهنگی دستگاه‌های امنیتی و قضایی در ایجاد حفظ امنیت در این دولت را بی‌نظیر دانست و گفت: این یکی از رمزهای پیشرفت و توسعه امنیت کشور بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در بحث‌های تبلیغاتی به طور عمده نقاط ضعف دولت‌ها مورد نقد قرار می‌گیرد، یادآور شد: نقاط قوت کمتر مورد توجه قرار گرفته است که یکی از این نقاط قوت ارتقاء توسعه امنیت در دولت نهم و دهم است.

احمدی‌مقدم تصریح کرد: امام حسین(ع) در راستای پاسداری از ارزش‌های دینی، مقابله با انحراف و امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و به ما مسیر را نشان داد تا در جایی که دین در خطر است باید جان خود را فدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید از حق دفاع کنیم، تاکید کرد: حق بر پایه اسلام و قانون است و وظیفه نیروی انتظامی در این راستا پاسداری و دفاع از ارزش‌های اسلامی و جلوگیری از انحرافات است و مردم پشتیبان ناجا در انجام این ماموریت‌ها هستند.

انتهای پیام/22481/صا40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول