اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 - 381

جمشیدی: تمام نیازمندی‌های فرمانداری‌های گلستان برای انتخابات پرشور فراهم شد

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: تمامی ملزومات مورد نیاز شعب اخذ رأی در اختیار فرمانداری‌ها قرار گرفته و در حال حاضر نیازمندی خاصی وجود ندارد.

جمشیدی: تمام نیازمندی‌های فرمانداری‌های گلستان برای انتخابات پرشور فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی از توزیع تعرفه‌های انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و با بیان اینکه تعداد اعضای شعب در انتخابات شوراهای اسلامی تعیین شده است، اظهار داشت: در شهرهایی که اعضای شورای شهر آنها بین پنج تا هفت نفر باشد شعب اخذ رأی با کادر پنج نفره، شهرهایی که شوراهای 9 تا 11 نفره دارند دارای اعضاء شعب شش نفره و شهرهای که دارای شورای 13 نفره هستند دارای اعضای هفت نفره خواهند بود.

وی ادامه داد: در استان گلستان، گرگان به عنوان تنها شهری که تعداد اعضای شورای شهر آن 13 نفره است و دارای تعداد اعضای شعب هفت نفره خواهد بود که در تمامی شعب اخذ رأی، یک نفر باید به عنوان کاربر رایانه‌ای و با همین ابلاغ حضور داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان بیان کرد: یک‌هزار و 492 شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و یک‌هزار و 475 شعبه اخذ رأی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، در روز 24 خرداد ماه در استان گلستان آماده حضور مردم و دریافت آرا است.

وی تعداد کل اعضای هیئت‌های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری را در استان گلستان 243 نفر و مجموع اعضای هیئت‌های اجرایی انتخابات شوراها را در استان 301 نفر عنوان کرد که در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان مستقر خواهند بود.

رئیس ستاد انتخابات استان مردم ولایتمدار استان گلستان را به حضور پای صندوق‌های رأی، انتخاب اصلح و خلق «حماسه سیاسی» دعوت کرد.

انتهای پیام/2307/ح/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول