اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی کرمان:

طرح تابستانه پلیس راه در کرمان آغاز شد

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: طرح تابستانه پلیس در استان کرمان با همکاری دستگاه‌های مربوطه آغاز شد.

طرح تابستانه پلیس راه در کرمان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی کاظمی عصر دیروز در حاشیه افتتاح طرح تابستانه پلیس راه استان کرمان گفت: طرح ترافیکی تابستانه پلیس راه استان کرمان با همکاری پلیس راه شمال و جنوب استان و اداره‌های کل راه و شهرسازی، حمل و نقل و پایانه‌ها، اورژانس و هلال احمر کرمان آغاز شده است.

وی با اشاره به این‌که مرحله نخست اجرای این طرح از 18 خرداد آغاز شده و تا 18 تیر ادامه دارد، تصریح کرد: مرحله دوم این طرح پس از پایان ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود و تا پایان تابستان سال‌جاری ادامه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان، شمار خودروهای موجود در طرح تابستانی پلیس راه را 400 دستگاه خودرو ذکر کرد و افزود: بیش از یک‌هزار و 500 نیروی انسانی نیز در راستای اجرای این طرح همکاری دارند.

وی تأمین سلامت مردم و ایجاد امنیت و آرامش در محورهای درون و برون استانی را از اهداف این طرح برشمرد و اظهار داشت: 50 درصد حوادث جاده‌ای سال گذشته مربوط به واژگونی خودرو بوده است.

کاظمی با تأکید بر این‌که طولانی بودن محورهای استان کرمان موجب خستگی رانندگان می‌شود، گفت: خواب آلودگی و خستگی راننده‌ها و نیز سرعت بالا دو عامل اصلی در واژگونی خودروها به شمار می‌رود.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: عدم توجه به جلو، انحراف به چپ، سبقت‌های بی‌جا و خستگی رانندگان از دیگر عوامل بروز تصادفات است.

کاظمی بر برنامه‌ریزی مناسب برای داشتن سفری امن و آرام تأکید کرد و گفت: با تخلفات احتمالی با جدیت برخورد می‌شود.

وی افزود: رانندگان باید زمان مناسب برای حرکت و مدت زمان طی مسیر و نیز زمان مطلوب برای استراحت در طول مسیر را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/2446/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول