اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

شهدای هفتم تیر تاریخ انقلاب اسلامی را زرین کرد

امام جمعه خورموج گفت: در حادثه هفتم تیر نه تنها ماهیت پلید منافقین و استکبار جهانی آشکار شد بلکه با آشکار شدن حقانیت ایران تاریخ انقلاب اسلامی را زرین کرد.

شهدای هفتم تیر تاریخ انقلاب اسلامی را زرین کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح عصر امروز در مراسم سالگرد شهید شهریاری از شهدای حادثه هفتم تیر که با حضور قشرهای مختلف مردم در گلزار شهدای بحیری برگزار شد اظهار داشت: شهدای هفتم تیر برگ زرین انقلاب اسلامی ایران هستند و شهرستان دشتی نیز افتخار دارد شهید شهریاری از این دیار دینمدار و ولایتمدار است.

وی با بیان اینکه شهرستان دشتی 214 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده افزود: دو شهید روحانی استان بوشهر شهیدان حجت الاسلام ابوتراب عاشوری و حجت الاسلام محمدحسن ابراهیمی از شهدای برجسته کشور از شهرستان دشتی است که نشان دهنده دینداری و ولایتمداری این شهرستان است.

امام جمعه خورموج به انتخابات 24 خرداد ماه سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: مردم در این روز با حضور بیش از 90 درصد در انتخابات ریاست جمهوری  و شوراهای اسلامی حماسه‌ای به یاد ماندنی خلق کردند که در تاریخ جهان جاودانه ماند.

مصلح خاطرنشان کرد: مردم با حضور پرشور در انتخابات 24 خرداد مشت محکمی به دهان فتنه گران داخلی و خارجی مخصوصاً استکبار جهانی و رسانه‌های دشمن زدند.

این مسئول همچنین با تبریک دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب برای وی و کابینه دولت آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/‌66006/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول