اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان:

نیروی انتظامی زنجان به لحاظ عملکرد جزو 4 استان برتر است

فرمانده انتظامی استان زنجان در ارزیابی‌های گروه کارشناسی در مورد عملکرد نیروی انتظامی استان زنجان در مقایسه با 20 استان دیگر در رتبه چهارم قرار گرفته است.

نیروی انتظامی زنجان به لحاظ عملکرد جزو 4 استان برتر است

علیرضا صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به دیدار خود با یک سرباز اشاره کرد و اظهار داشت: این سرباز با شرایط ویژه از جمله داشتن پنج فرزند خود در حال حاضر خدمت می‌کند.

وی به بررسی شرایط خاص سرباز دارای پنج فرزند اشاره کرد و افزود: می‌توان با استخراج واقعی سن وی در کمیسیونی که در ثبت‌احوال تشکیل می‌شود، اگر شرایط وفق کند نسبت به صدور گواهینامه پایان خدمتش اقدام کرد.

فرمانده انتظامی استان زنجان به حضور تیم کارشناسی از مرکز کشور برای ارزیابی عملکرد نیروی انتظامی استان اشاره و تصریح کرد: در این ارزیابی 2 هزار و 160 ماموریت و وظیفه این نیرو بررسی شد.

این مسئول با اشاره به جمع‌بندی انجام شده توسط گروه ارزیاب در مورد عملکرد نیروی انتظامی استان زنجان اضافه کرد: بر اساس این ارزیابی عملکردها در این استان در 9 آیتم جزو برترین‌های کشوری بوده است.

صالحی تاکید کرد: در ارزیابی‌های گروه کارشناسی در مورد عملکرد نیروی انتظامی استان زنجان در مقایسه با 20 استان دیگر در رتبه چهارم قرار گرفته است.

وی راهور، پلیس راه، کشف جرم، رضایتمندی مردمی از عملکرد نیروی انتظامی و صحت آماری را آیتم‌هایی عنوان کرد که نیروی انتظامی استان زنجان در آنها رتبه‌های برتر کشوری را کسب کرده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان به یک‌هزار و 700 تماس روزانه برقرار شده با نیروی انتظامی استان زنجان اشاره کرد و گفت: از بین این تماس‌ها حدود 250 تا 300 تماس منجر به انجام عملیات توسط پلیس می‌شود که بیانگر برقراری تماس‌های غیر مرتبط است که باید اصلاح شده تا توان این نیرو صرف امور مرتبط شود.

این مسئول با تاکید بر وجود اعتماد بین مردم و نیروی انتظامی تصریح کرد: ولی مردم باید متوجه باشند که در مورد همه امور نباید با پلیس 110 تماس برقرار کنند بلکه باید به واحدهای تخصصی مراجعه کنند.

صالحی به سرقت‌های خاص انجام شده در سطح استان زنجان اشاره و اضافه کرد: در خرداد ماه 55 راس از دام‌های یک دامدار سرقت شد که این امر لزوم ورود برخی دستگاه‌ها برای حفظ امنیت این قشر را روشن می‌سازد هر چند سارق این احشام که چوپان بوده، دستگیر شده است.

وی با یادآوری غیر بومی بودن اغلب مجرمان استان زنجان اذعان داشت: این موضوع در حوزه حجاب و عفاف هم صدق می‌کند بدین صورت که دانشجویان دور از خانواده اغلب با وضع ظاهری ناهنجار در مجامع عمومی حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول