اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان محیط زیست:

ارتقای دانشکده دزفول به دانشگاه علوم پزشکی یک تحول بنیادین است

رئیس سازمان محیط زیست کشور گفت: ارتقای دانشکده به دانشگاه علوم پزشکی برای شهرستان دزفول یک تحول بنیادین بوده و پیشرفت‌های چشمگیری را به دنبال دارد.

ارتقای دانشکده دزفول به دانشگاه علوم پزشکی یک تحول بنیادین است

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، جواد محمدی‌زاده عصر امروز در مراسم جشن ارتقای دانشکده به دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان دزفول اظهار داشت: شهرستان دزفول که در قدیم به جندی‌شاپور معروف بوده است، استحقاق و لیاقت این چنین پیشرفتی را دارد.

وی در توضیح این منطقه تاریخی افزود: جندی‌شاپور محدود به دزفول نبوده و تا نزدیکی‌های بغداد ادامه داشته اما آغاز آن از منطقه شمال خوزستان یعنی دزفول بوده است و با این اوصاف این منطقه از قدیم الایام مهد علم و دانش و بحث درمانی به شمار می‌آمده است.

وی افزود: منطقه شمال خوزستان آمادگی تبدیل شدن به یک قطب درمانی کاملا مجهز را داشته و با وجود مشکلات هشت سال دفاع مقدس باید تلاش کرده و عقب ماندگی‌های پیش آمده در تمام زمینه‌ها به ویژه بهداشت و درمان آن را جبران کرد.

محمدی‌زاده تصریح کرد: در منطقه شمال خوزستان با توجه به بحث کشاورزی وجود دانشکده‌های مستقل مهندسی کشاورزی و علوم در میان دانشکده‌های دولتی بسیار ضروری به نظر آمده که باید با پیگیری‌های مستمر به این مهم دست یافت.

رئیس سازمان محیط زیست کشور عنوان کرد: از قدیم‌الایام علما چهار عامل ساختار، منابع، قوانین و نیروی انسانی را در حرکت به سوی پیشرفت عوامل اساسی و مهم برشمرده که در واقع توسعه منابع انسانی باید در اولویت امور قرار گرفته تا بتوان با استفاده از توانمندی‌های نهفته و نخبه، به هدف نهایی نائل شویم.

انتهای پیام/72006/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول