اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان سردشت صورت گرفت

کشف 132 کیلوگرم انواع اسید و پیش‌ساز مواد مخدر صنعتی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: 132 کیلوگرم انواع اسید و پیش‌سازهای مواد مخدر صنعتی در شهرستان سردشت کشف شد.

کشف 132 کیلوگرم انواع اسید و پیش‌ساز مواد مخدر صنعتی

کریم اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در سال جاری اقدامات خوبی در راستای کشف مواد مخدر در آذربایجان غربی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان صورت گرفته که رشد 48 درصدی کشفیات نسبت به سال گذشته، نشانگر این ادعا است.

وی تصریح کرد: به دنبال اطلاع از فعالیت گسترده فردی در شهرستان سردشت در زمینه قاچاق مواد مخدر، برای رسیدگی به این موضوع ماموران پلیس شهرستان سردشت به سرعت وارد عمل شدند.

اکبری ادامه داد: پس از ورود ماموران پلیس این شهرستان در این مسئله، با انجام فعالیت‌های محسوس و نامحسوس، محل فعالیت متهم شناسایی شد که پس از اخذ مجوز قضایی لازم مورد بازرسی ماموران پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی از کشف و ضبط 132 کیلوگرم انواع اسید و پیش سازهای مواد مخدر صنعتی در جریان این عملیات خبر داد.

اکبری ابراز امیدواری کرد: با تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس استان و با انجام عملیات گسترده، به زودی متهم و هم‌دستان وی را دستگیر می‌کنیم.

انتهای پیام/61006/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول