اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان:

خبرنگاران مظلومانه رسالت خود را انجام می‌دهند

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: خبرنگاران مظلومانه در حال انجام رسالت خود هستند.

خبرنگاران مظلومانه رسالت خود را انجام می‌دهند

حسن شاهوارپور امروز در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگاران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز با تبریک فرارسیدن 17 مرداد و روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران قشر مظلومی هستند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران قشر زحمت‌کشی هستند خاطرنشان کرد: این برادران و خواهران خیلی مظلومانه رسالت خودشان را انجام می‌دهند.

این مسئول با ذکر این مطلب که من فقط از این قشر سخت‌کوش تشکر می‌کنم تصریح کرد: خبرنگاران اعم از خواهر و برادر در حال انجام کار خود در مطبوعات و رسانه‌ها هستند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان تاکید کرد: خبرنگاران باید واقعیات و آنچه مردم دنبالش هستند را در رسانه‌های خود منعکس کنند.

شاهوارپور انگاره سازی در عرصه رسانه‌های بیگانه را یکی از آفت‌های بزرگ رسانه‌ها و حرفه خبرنگاری دانست و افزود: در این قضیه حقیقت به گونه‌ای دیگر، نشان داده می‌شود و خبرنگار به صورت جبهه‌ای در مقابل موضع عمل می‌کند.

این مسئول تصریح کرد: خبرنگاران باید واقعیات جامعه را آن طور که وجود دارد منعکس کنند که این کار باعث می‌شود اعتماد مردم به رسانه‌های داخلی بیشتر جلب شود.

وی به بیان مزیت‌های انعکاس واقعیات جامعه توسط خبرنگاران پرداخت و بیان داشت: اگر این موضوع به صورت کامل اجرا شود مردم به جای اینکه به اخبار رسانه‌های بیگانه گوش دهند به اخبار خودی بیشتر اعتماد می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: هر چه بتوانیم جریان آزاد رسانه‌ای را که یک جریان سالم و توانمند است در جامعه نشان دهیم بیشتر به نفع کشور است.

شاهوارپور در پایان اذعان داشت: انجام این کار بر عهده خبرنگاران است که آن‌ها می‌توانند این اقدام را به صورت حرفه‌ای اجرایی کنند.

انتهای پیام/72010/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول