اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ترکیب اعضای شوراهای شهر بوشهر چگونه است؟

معاون عمرانی استاندار بوشهر ترکیب اعضای شوراهای شهر بوشهر را از نظر جنسیت، سطح سواد، سابقه اشتغال و ... تشریح کرد.

ترکیب اعضای شوراهای شهر بوشهر چگونه است؟

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رستمی عصر امروز در نشست شهرداران استان بوشهر از آغاز کار شوراها از 12شهریور خبر داد و گفت: شوراهای اسلامی نقش مهمی در پیشرفت عمران و آبادانی شهرها دارند و فعالیت این شوراها از 12 شهریورماه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه 196 نفر از 209 عضو شوراهای اسلامی شهرها را مردان تشکیل می‌دهند، گفت: 6 درصد از اعضای شوراهای اسلامی شهرهای استان بوشهر را زنان تشکیل می‌دهند که 13نفر هستند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: 49 درصد از اعضای شوراهای شهرهای استان بوشهر لیسانس، 11 درصد فوق لیسانس، 37 درصد فوق دیپلم، یک درصد حوزوی و بقیه نیز دیپلم هستند.

رستمی تصریح کرد: از لحاظ وضعیت اشتغال نیز 62 نفر آموزش و پرورشی، 35 نفر آزاد، پنج نفر نظامی، دو نفر کشاورز، 20 نفر بازنشسته و بقیه نیز در سایر مشاغل اداری هستند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه بیش از 85 درصد اعضای شوراهای شهرهای استان بوشهر جدید هستند، تصریح کرد: بحث آموزش مهم‌ترین مسئله در نیمه نخست امسال در حوزه دفتر امور شهری و شهرداری‌های استان بوشهر است.

وی خطاب به شهرداران گفت: تا زمانی که در مسند کار هستید باید با تمام قوا و ظرفیت برای خدمت به مردم تلاش کنید و نباید هیچ فرصتی را در خدمت به مردم هدر دهید.

رستمی یادآور شد: استاندار بوشهر تاکید زیادی بر توجه به عمران شهری دارد و همه شهرداران باید نسبت به توسعه و زیباسازی شهرها و بهبود وضعیت مبلمان شهری اهتمام ورزند.

انتهای پیام/66006/غ20/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول