اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر قاینات خبر داد

آموزش 765 نفر توسط هلال احمر قاینات

رئیس جمعیت هلال احمر قاینات از آموزش عمومی و تخصصی تعداد 765 نفر مرد و زن در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

آموزش 765 نفر توسط هلال احمر قاینات

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، همزه اسعدزاده صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: بحث آموزش بسیارمهم و فراگیری دوره‌های آموزشی امداد و مهارت‌های داوطلبی هلال احمر برای همه افراد جامعه ضروری است.

وی ادامه داد: هر خانواده باید حداقل یک امدادگر داشته باشد تا درزمان بروز حوادث و در ساعات طلائی امدادرسانی بتوانند در رفع مشکل بکوشند وشعارهرخانواده یک امدادگر با این مهم به تحقق بپیوندد.

رئیس جمعیت هلال احمر قاینات به آموزش دوره‌های پایه داوطلبی و امداد وکمک‌های اولیه جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری تعداد 685 نفر داوطلب شرکت دراین کلاس‌ها بوده‌اند و این مقطع آموزشی را با موفقیت پشت سرگذاشته‌اند.

اسعدزاده با اشاره به شرکت یک‌هزار و 180 نفر داوطلب در دوره‌های آموزشی این جمعیت درسال گذشته افزود: ازابتدای سال جاری تاکنون یک دوره تخصصی با عنوان پیش بیمارستانی ویژه 28 نفر و دو دوره عمومی امداد و نجات به منظور آموزش 52 نفر از برادران تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: تعداد 15 نفر از مربیان متخصص عهده‌دار آموزش این علاقمندان بودند.

رئیس جمعیت هلال احمر قاینات دوره‌های مهارت‌های داوطلبی، امداد وکمک‌های اولیه، عمومی امداد،‌ عمومی نجات و دوره‌های تخصصی آموزشی را شامل جستجو و نجات در آوار، جستجو و نجات در حوادث جاده‌ای، نجات در ارتفاع، پیش بیمارستانی، اسکان اضطراری و طراحی اردوگاه وهمچنین حمایت روانی و تغذیه در بحران را از مهم‌ترین دوره‌های آموزشی هلال احمر برشمرد.

اسعدزاده خاطرنشان کرد: امید است در شش ماهه دوم سال جاری شاهد حضور بیش از پیش علاقمندان در دوره‌های آموزشی این جمعیت باشیم.

انتهای پیام/69008/س40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول