اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اداره استاندارد سیرجان:

310 گواهینامه استاندارد در سیرجان صادر شد‌

مسئول اداره استاندارد شهرستان سیرجان گفت: در نیمه نخست ‌سال‌جاری، 310 گواهینامه استاندارد در شهرستان سیرجان صادر شده است.

310 گواهینامه استاندارد در سیرجان صادر شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، سید ‌محمد یزدی ‌میرمخلصونی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره استاندارد سیرجان در نیمه نخست ‌سال‌جاری موفق به صدور 310 گواهینامه استاندارد برای بیش از 6 میلیون و 500 هزار کیلوگرم کالا شده است.

وی ارزش این میزان کالا را بیش از یک‌هزار و 500 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این کالاها شامل انواع پسته، مغز پسته و‌ خرما است که برای صدور‌ به کشورهای حوزه خلیج فارس و آسیای میانه‌ صادر شده است.

مسئول اداره استاندارد شهرستان سیرجان گفت‌: طی این مدت نیز 193 اظهار‌نامه وارداتی برای کالاهای ‌مورد نیاز‌ کارخانه‌ها به گمرک منطقه ویژه اقتصادی سیرجان پس از آزمایش استاندارد و با ارزش بیش از 317 میلیارد ریال صادر شد.

یزدی میرمخلصونی تعداد گواهینامه‌های صادر شده در واحدهای صنعتی را نیز ‌در نیمه نخست سال‌جاری، 193 گواهینامه عنوان کرد و از ابطال پروانه 6 مورد و به تعلیق انداختن پنج مورد گواهینامه استاندارد‌ در شرکت‌ها و محصولات تولیدی برخی کارخانه‌ها خبر داد.

وی‌ افزود‌: به دلیل عدم استاندارد دستگاه‌های شهر‌بازی سیرجان ‌تمام‌ دستگاه‌های بازی ‌تعطیل شد که با رفع مشکلات برخی از آن‌ها آغاز به کار کردند و مابقی نیز به دنبال استاندارد‌سازی برای دریافت گواهینامه لازم استاندارد هستند.

انتهای پیام/80015/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول