اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

تیم مذاکره کننده ایران دشمن را خوب بشناسد

امام جمعه شوشتر گفت: تیم مذاکره کننده ایران در نشست‌های 5+1 بهتر است دشمن را به خوبی بشناسد و در این‌باره شفاف عمل کند.

تیم مذاکره کننده ایران دشمن را خوب بشناسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان اظهار کرد: تیم مذاکره کننده ایران کاملا مورد اعتماد است ولی باید شناخت خوبی از دشمن داشته باشند و توجه داشته باشند که در این زمینه شفاف عمل کنند.

وی افزود: هیچ‌کس حق ندارد از اصول اساسی انقلاب اسلامی کوتاه بیاید و نمی‌توان بر حق مسلم ایران مذاکره کرد و این را گروه غربی به خوبی درک کند.

وی با اشاره به اینکه در مباحث هسته‌ای خود را به پیروری از رهبر مکلف می‌دانیم، گفت: رهبری معظم انقلاب در کشور درباره سیاست‌های کلان تصمیم‌گیری می‌کند و در این باره تنها مطیع رهبر هستیم.

سلیمانی با اشاره به اینکه گروه 5+1 خود را از چنگال صهیونیست رها کند، خاطر نشان کرد: سایه سنگین صهیونیست در مذاکرات کنونی مبرهن است و به این دلیل باید این گروه مشخص کند که از این رژیم جعلی مبراست.

*دولت در عزل و نصب‌ها توجه بیشتری کند

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر گفت: دولت تدبیر و امید در عزل و نصب‌ها توجه بیشتری کند و تلاش کند تا در این مسائل تدبیر بیشتری انجام شود.

وی گفت: توصیه می‌کنیم که از افراد ولایی و توانمند استفاده شود و در این باره با عزل و نصب‌های گذشته قدری نگرانی‌ها افزایش یافته است.

سلیمانی گفت: افراد منتصب به دولت باید افرادی معتقد، ولایی، خدمت‌گذار به مردم و کوشا باشند و این دولت شعار عدالت‌گستری خود را به معنای کامل کلمه فراموش نکند.

انتهای پیام/72006/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول