اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته ششم جام آزادگان صورت می‌گیرد

پاس همدان در اندیشه پیروزی در داربی غرب کشور

تیم فوتبال بحران‌زده پاس همدان به دنبال کسب امتیاز و پیروزی در بازی داربی غرب کشور و تیم راهیان کرمانشاه است.

پاس همدان در اندیشه پیروزی در داربی غرب کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور موسوم به جام آزادگان به ایستگاه ششم خود رسیده و در این هفته بازی‌ها مختلفی در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود که داربی غرب کشور بین پاس همدان و راهیان کرمانشاه یکی از حساس‌ترین مسابقات این هفته به شمار می‌آید.

در رقابت‌های امسال 26 تیم حاضر در دو گروه 13 تیمی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا در نهایت از هر گروه یک تیم به صورت مستقیم به مسابقات لیگ برتر صعود کند.

در گروه دوم این رقابت‌ها تیم فوتبال پاس همدان با تیم‌های آلومینیوم هرمزگان، پیکان تهران، نفت مسجدسلیمان، راهیان کرمانشاه، ابومسلم مشهد، ایرانجوان بوشهر، یزد لوله، پرسپولیس شمال، داماش ایرانیان، نفت و گاز گچساران، البدر بندرکنگ و مس رفسنجان هم‌گروه است.

تیم پاس که به دلیل مشکلات مالی دیرتر از بقیه تیم‌ها به تمرینات آماده‌سازی پیش از فصل پرداخته بود با توجیهات کادرفنی در پنج هفته اول نتوانست چهره واقعی خود را در مسابقات لیگ یک نشان دهد.

پنج هفته پر فراز و نشیب و شاید سیر نزولی پاسی‌ها باعث شده تا شرایطی بهتر از رتبه دهم در جدول پیدا نکند و تیم فوتبال پاس که برای صعود به لیگ برتر مدعی باشد را هواداران نتوانند ببینند.

کسب یک پیروزی خانگی مقابل نفت مسجدسلیمان، دو شکست پرگل برابر تیم‌های تازه سقوط کرده آلومینیوم و پیکان و همچنین تساوی و توقف خانگی با تیم یزد لوله کارنامه مجتبی خورشیدی و همکارانش در طول لیگ امسال سهم پاس بوده است.

امسال هفتمین سال حضور پاس در همدان است و عملکرد هفت ساله مدیران این باشگاه باعث شده تا شرایط پاس بدتر از دیروز باشد و مشکلات مالی و مسائل حاشیه‌ای بیشتر از هر چیزی این تیم را در سال‌های اخیر آزار داده و با پاس واقعی بسیار زیاد فاصله داشته باشد.

تیم فوتبال پاس با همه این مشکلات سال گذشته تا مرحله پلی‌آف برای صعود به لیگ برتر پیش رفت اما حاشیه‌ها مانع گرفتن نتیجه این تیم شد تا هواداران و علاقه‌مندان به رشته مهیج فوتبال با این تیم غریبه شوند و در دو بازی خانگی که پاس میزبان بوده عدم استقبال مردم حکایت از روگردانی هواداران این تیم در همدان دارد.

با همه این مشکلات پاسی‌ها باید امروز در همدان یکی از سخت‌ترین بازی‌های دور رفت را برابر تیم راهیان کرمانشاه برگزار کنند تا به گونه‌ای داربی غرب کشور در همدان رقم بخورد.

شاگردان مجتبی خورشیدی که بعد از باخت سه بر دو برابر تیم فوتبال پیکان شرایط روحی مناسبی ندارند تمرینات خوبی را انجام دادند تا با کسب یک پیروزی و سه امتیاز وضعیت خود را در جدول و همچنین میان هواداران و طرفداران این تیم ریشه‌دار بهبود بخشند.

نداشتن یک مهاجم شش دانگ و تمام‌کننده در تیم پاس و همچنین لشگر مصدوم که در چهار بازی نخست نتوانستند برای تیم‌شان به میدان بروند مشکلاتی فنی و تاکتیکی است که سبزپوشان همدانی با آن مواجه هستند.

نبود بابک رضی یکی از بازیکنان تأثیرگذار تیم پاس که در بازی با پیکان اخراج شده هم مشکلات نماینده فوتبال همدان در برابر تیم راهیان کرمانشاه را دو چندان کرد.

در مقابل راهیان کرمانشاه یکی از تیم‌های بدون باخت گروه دو جام آزادگان محسوب می‌شود که با سه تساوی و برد برابر یکی از تیم‌های مدعی یعنی آلومینیوم هرمزگان خود را در این گروه مطرح کرده است.

مسابقه بین پاس همدان و راهیان کرمانشاه از سال‌های قبل هم حساسیت خاصی بین مردم هر دو استان داشته و از زمان حضور شیرین‌فراز در لیگ برتر کری‌خوانی هواداران این دو تیم برای هم جالب بوده است.

پاسی‌ها برای کسب دو پیروزی فصل خود و کرمانشاهی‌ها برای حفظ شکست‌ناپذیری به میدان می‌روند تا داربی غرب کشور امروز در همدان با اتفاقات خوبی رقم بخورد.

تیم فوتبال پاس همدان تا پایان هفته پنجم آزادگان با چهار امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفته و در مقابل تیم راهیان کرمانشاه با شش امتیاز در جایگاه ششم گروه دوم این مسابقات قرار گرفته‌ است.

بنا بر اعلام دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال مسابقه بین پاس همدان و راهیان کرمانشاه را فرشید افشار (داور وسط)، تورج عیوض‌محمدی و امیر مبشر (کمک داور) و  مهدی شجاعی (داور چهار) قضاوت خواهند کرد که همچنین عبدالهی باعزم نظارت تیم داوری را بر عهده دارد.

داربی غرب کشور که مصاف پاس همدان و راهیان کرمانشاه محسوب می‌شود عصر امروز سه‌شنبه 30 مهر از ساعت 15 در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول