اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باغین عنوان کرد

رعایت عزت، حکمت و مصلحت ایران در مذاکرات 5+1

امام جمعه باغین گفت: در مذاکرات 5+1 باید سه اصل عزت، حکمت و مصلحت ایران را مدنظر داشت.

رعایت عزت، حکمت و مصلحت ایران در مذاکرات 5+1

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته باغین اظهار داشت: غفلت سبب نابودی، هلاکت و گمراهی انسان می‌شود و شیطان به وسیله این شگرد انسان را از یاد خدا غافل می‌کند.

وی با اشاره به اعتراض و افشاگری امام خمینی (ره) علیه قانون کاپیتولاسیون در سال 1343 گفت: معاهده‌ای که به موجب آن بیگانگان حق اقامت در کشور دیگری را دارند و برای خود تحصیل می‌کنند و از برخی حقوق و مزایای ‌اختصاصی‌ بهره‌مند می‌شوند.

محی‌الدینی به حضور بیگانگان در کشورهای عربی اشاره کرد و افزود: این لایحه هم‌اکنون از سوی آمریکا در کشورهای عربی و به ظاهر اسلامی در حال اجرا شدن است و آنها در تمام امور‌ دخالت می‌کنند.

وی با اشاره به مذاکرات اخیر گروه دیپلماسی ایران با گروه 5+1 خطاب گفت‌: دشمن ملت ایران و تمام‌ آزادی‌خواهان آمریکا است و ما برای سرفرازی این نظام شهید داده‌‌ و هزینه سنگینی را پرداخت کرده‌ا‌یم.

محی‌الدینی ابراز داشت: در مذاکرات باید سه اصل عزت ایران، حکمت ایران و مصلحت ایران را مدنظر داشت.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره بسیجی دانش‌آموز محمدحسین فهمیده اظهار داشت: محمدحسین فهمیده که امام و رهبر جامعه را تحت تاثیر خود قرار‌ داد، درس فداکاری و مقاومت به بسیجیان ما آموخت.

محی‌الدینی خطاب به نوجوانان بیان داشت: به رشد فکری و معنوی خود اهمیت دهید و در راه تحصیل علم و عبادت از هیچ تلاشی کوتاهی نکنید.

امام جمعه باغین بسیج دانش‌‌آموزی را نهادی علمی و عبادی عنوان و تصریح کرد: بسیج دانش‌آموزی با برنامه‌های مدون و ایجاد پایگاه‌های علمی گام‌های بسیار مهم و ارزشمندی در این زمینه برداشته است.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول