اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون مداحان گلستان:

رسانه‎ها اجلاس پیرغلامان را بازتاب جهانی دهند

رئیس کانون مداحان گلستان گفت: رسانه‎ها بلندگوی بازتاب جهانی اجلاس پیرغلامان حسینی هستند و این رویداد بزرگ فرهنگی را منعکس می‎کنند.

رسانه‎ها اجلاس پیرغلامان را بازتاب جهانی دهند

محمدحسین کبیر امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: قیام اباعبدالله (ع) به واسطه مبارزه با ظلم و ستم، تزویر و شرک و استکبارستیزی بوده است اگر آن روز مرگ بر یزید و یزدیان شعار ملت بود امروز مرگ بر آمریکا و اسرائیل شعار اصلی تمام ملت‎های آزادیخواه است.

وی با بیان اینکه شیطان بزرگ مردم مظلوم سراوان را به خاک و خون کشیده است، تصریح کرد: شیطان لعین به گفته قرآن همین شیاطین امروز هستند که به مردم بی‎دفاع ستم می‎کنند و کسانی که آب در آسیاب دشمن می‎ریزند منافق هستند.

رئیس کانون مداحان گلستان با بیان اینکه استقبال مردم از کاروان پیرغلامان حسینی در خور تحسین است، افزود: از همه کسانی که به عنوان شهروند در استقبال از این کاروان حسینی پای کار آمدند سپاسگزاریم و این انتظار وجود دارد تا در مراسم اختتامیه نیز حضور باشکوهی در مصلای نماز جمعه داشته باشند.

کبیر اجلاس بین‎المللی پیرغلامان حسینی را در نشر و اشاعه فرهنگ عاشورایی موثر خواند و یادآور شد: مهمانان داخلی و خارجی که به گلستان سفر کرده‎اند در پایان این حرکت عظیم فرهنگی یقینا سوغات معنوی خوبی به دست خواهند آورد که در کارنامه گلستان ماندگار خواهد شد.

وی نقش رسانه‎ها را در انعکاس اخبار و حضور گسترده مردم بسیار سنگین عنوان کرد و اظهار داشت: رسانه‎ها بلندگوی بازتاب جهانی اجلاس پیرغلامان حسینی هستند که این رویداد بزرگ فرهنگی را منعکس می‎کنند.

رئیس کانون مداحان گلستان ادامه داد: رسانه‌های دنیا در حال رصد و مستندسازی این کاروان و اجلاس پیرغلامان حسینی هستند و تمام شبکه‎های ماهواره‎ای و جهانی در حال مخابره این رخداد هستند که این شور و دلدادگی مردم به سیدالشهدا (ع) هرگز خاموش شدنی نیست.

کبیر گفت: اجلاس پیرغلامان حسینی با موافقت مقام معظم رهبری در راستای اشاعه فرهنگ عاشورا و انتقال به نسل آینده در سال‎های اخیر به طور مستمر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/83001/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول