اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

نخستین سرپرست جمعیت هلال احمر خوسف معرفی شد

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، سید محمدرضا رفیعی به عنوان نخستین سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان خوسف معرفی شد.

نخستین سرپرست جمعیت هلال احمر خوسف معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ظهر امروز در مراسم معارفه نخستین سرپرست جمعیت هلال احمر خوسف گفت: پیشگیری و مقابله با حوادث یک بحث اساسی در جامعه و جزو امور حاکمیتی است که دولت باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشد.

محمد رحیم شهریاری افزود: در همین راستا در بخش پیش‌گیری، آمادگی و مقابله با حوادث طبیعی در استان اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و استان خراسان جنوبی در بحث امکانات، آمادگی و زیرساخت‌های امداد و نجات پس از استان‌های اصفهان و کرمان رتبه سوم را در کشور کسب کرده است.

وی نوسازی امکانات و خودروهای جمعیت هلال احمر استان را از جمله اقدامات صورت گرفته در این سازمان برشمرد و تصریح کرد: هلال احمر استان خراسان جنوبی در بحث سامانه نرم‌افزاری نیز از استان‌های پیشرو محسوب می‌شود که از جمله اقدامات صورت گرفته در این بخش راه‌اندازی سامانه 112 و صادر کردن آن به سراسر کشور است که پشتیبانی آن نیز توسط هلال احمر استان انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: شرح وظایف کارگروه امداد و نجات به منظور جلوگیری از اتفاقات ناشی از سوء مدیریت و مبهم بودن وظایف تعیین و به‌زودی ابلاغ می‌شود.

شهریاری با اشاره به مجوز 11 شعبه هلال احمر در سطح استان گفت: برای تمامی شهرستان‌های استان مجوز تاسیس شعبه صادر که 10 شعبه در سایر شهرستان‌ها تاسیس و راه‌اندازی شده است و امروز شاهد تاسیس یازدهمین و آخرین شعبه جمعیت هلال احمر در شهرستان خوسف هستیم.

وی تصریح کرد: مجوز تاسیس شعبه هلال احمر خوسف سال گذشته گرفته شد که پس از خریداری زمینی به مساحت هشت هکتار و ساخت ساختمان مربوطه و پیش‌بینی تامین اعتبار برای ساخت سوله امداد در این مکان، امروز شاهد تاسیس این شعبه در خوسف هستیم.

این مسئول متذکر شد: هم‌اکنون در شهرستان خوسف 2 پایگاه هلال احمر فعالیت می‌کنند که یک پایگاه نیز آماده افتتاح است.

انتهای پیام/69020/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول