اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

اهل سنت اردبیل وفادارترین مردمان به اصول اسلام و انقلاب هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: اهل تسنن استان اردبیل وفادارترین مردمان به انقلاب و ارزش‌های اسلامی هستند که همیشه مدافع دستاوردهای نظام بوده‌اند.

اهل سنت اردبیل وفادارترین مردمان به اصول اسلام و انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته وحدت در اردبیل اظهار داشت: مردم سنی‌نشین عنبران و هشتجین خلخال در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی عشق و اراداتشان را به دستاوردهای نظام اسلامی و تمامی مبانی اعتقادی و ارزشی نشان دادند که به جرات می‌توان گفت در سطح کشور پشتیبانی و حمایت آنها از انقلاب اسلامی زبانزد خاص و عام است.

وی افزود: در این مناطق وحدت و انسجام اهالی شیعه و سنی شاخص و ممتاز است و به رغم تلاش برخی از فرقه‌های ضاله نظیر فرقه دست نشانده وهابیت، سلفی‌ها و بهائیت سعی بر آن است تا وحدت امت اسلامی و انسجام حقیقی حفظ شده و رخنه‌ای در این نقطه مشترک و مبانی ارزشی نظیر توحید، ‌قرآن و اهل بیت به وجود نیاید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل عنوان کرد: در گرامیداشت هفته وحدت جشن‌ها و برنامه‌های آیینی در مناطق سنی‌نشین و شیعه‌نشین استان اردبیل برگزار می‌شود تا در کنار نشان دادن عشق و ارادت به اهل بیت و نبی مکرم اسلام (ص) در حقیقت جدیت و تلاش اهل شیعه و سنی به خوبی ظهور و بروز پیدا کند.

ستوده یادآور شد: در گرامیداشت هفته وحدت نشست بزرگ روحانیون سنی و شیعه و همچنین آیین عمامه‌گذاری طلاب در مشگین‌شهر و جشن‌های بزرگ ربیع در جای جای استان اردبیل برگزار شده تا اهالی استان اردبیل بتوانند از ثمرات این برنامه‌ها بهره‌ بگیرند.

این مسئول تاکید کرد: ما با نگاه وحدت و همدلی تلاشمان بر این است تا شرایطی را به وجود آوریم که بیداری اسلامی که در حال روی دادن است تقویت شده و امت اسلامی با وحدت و انسجام بتواند تمام توطئه‌ها و ترفندها را خنثی کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ابراز داشت: خط مشی ایجاد وحدت و همدلی به آن معنا نیست که شیعه سنی شده و یا سنی به مذهب شیعه گرایش پیدا کند بلکه خط مشی وحدت و همدلی در عالم اسلام بر این است تا گروه‌های ضاله‌ای که می‌خواهد بر پیکره نظام اسلامی ضربه وارد کنند اهدافشان خنثی شده و فکر پلیدشان به کنج عزلت بیفتد.

ستوده گفت: ما باید روی وجه اشتراکات خود که قرآن و سیره نبی گرامی اسلام (ص) و اهل بیت و مودت و محبت آنها است تکیه کنیم و بکوشیم تا یک انسجام از درون و وحدت بیرونی را نیز به نمایش بگذاریم چرا که امروز بسیاری از دستگاه‌های جاسوسی غرب سعی می‌کنند به هر شکل ممکن و عناد حریم این وحدت و همدلی را بشکنند و به تقویت آن با ذهن کج‌اندیش خود خدشه‌ای وارد کنند.

انتهای پیام/62003/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول