اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ماهنشان خبر داد

افتتاح 58 پروژه به مناسبت دهه فجر در ماهنشان

فرماندار شهرستان ماهنشان گفت: به مناسبت دهه فجر 58 پروژه مختلف در شهرستان ماهنشان افتتاح می‌شود.

افتتاح 58 پروژه به مناسبت دهه فجر در ماهنشان

منصور محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به مناسبت ایام الله دهه فجر برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان ماهنشان برگزار می‌شود.

وی به طرح‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان ماهنشان اشاره کرد و افزود: به مناسبت دهه فجر 58 پروژه مختلف در سطح شهرستان افتتاح می‌شود.

فرماندار شهرستان ماهنشان اعتبار لازم برای افتتاح این تعداد پروژه را 8 میلیارد تومان اعلام کرد و بیان داشت: 12 پروژه قابل افتتاح شهرستان از محل اعتبارات ملی در نظر هزینه شده است.

این مسئول ادامه داد: برای بهره برداری از این تعداد پروژه 3 میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه شده است.

محمدپور با اشاره به اینکه 43 پروژه قابل افتتاح شهرستان از محل اعتبارات استانی هزینه شده است، گفت: سه پروژه مابقی نیز از محل سایر اعتبارات هزینه شده است.

افتتاح 30 واحد مسکن مهر به مناسبت دهه فجر در ماهنشان

وی مهم‌ترین پروژه قابل افتتاح شهرستان را مسکن مهر ماهنشان اعلام کرد و اذعان داشت: به مناسبت دهه فجر 30 واحد مسکن مهر در سطح شهرستان ماهنشان افتتاح می‌شود.

فرماندار شهرستان ماهنشان استخر سرپوشیده شهرستان را یکی دیگر از پروژه‌ها اعلام کرد و یادآور شد: این استخر جزو پروژه‌های ورزشی قابل افتتاح شهرستان ماهنشان محسوب می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه برای افتتاح پروژه مسکن مهر از سایر اعتبارات استفاده شده است، تصریح کرد: یک میلیارد تومان برای افتتاح پروژه مسکن مهر ماهنشان هزینه شده است.

محمدپور به پروژه گازرسانی به سه روستای شهرستان ماهنشان اشاره کرد و متذکر شد: برای گازرسانی این سه روستا نیز یک میلیارد و 50 میلیون تومان هزینه شده است.

وی اعتبار استخر سرپوشیده شهرستان ماهنشان را نیز یک میلیارد و 550 میلیون تومان اعلام کرد.

* افتتاح 36 پروژه بخش کشاورزی در ماهنشان

فرماندار شهرستان ماهنشان به پروژه‌های قابل افتتاح بخش کشاورزی شهرستان ماهنشان اشاره کرد و بیان داشت: به مناسبت دهه فجر در این بخش 36 پروژه مختلف افتتاح می‌شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: برای افتتاح پروژه‌های بخش کشاورزی نیز نزدیک یک میلیارد تومان هزینه شده است.

محمدپور با اشاره به اینکه در بخش پروژه‌های کشاورزی شهری 280 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر پروژه‌های مختلفی در سطح شهرستان افتتاح می‌شوند.

انتهای پیام/73008/س40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول