اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

آماده‌سازی 120 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی کنگان

فرماندار کنگان از آماده‌سازی 120 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی کنگان خبر داد.

آماده‌سازی 120 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان کنگان اظهار داشت: کنگان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در سطح استان و کشور است و از قابلیت و ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد: رسیدگی به مشکلات و معضلات مردم از اساسی‌ترین برنامه‌های مسئولان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

فرماندار کنگان با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های گردشگری کنگان خاطرنشان کرد: شهرستان کنگان علاوه بر ظرفیت‌های گردشگری و توریستی، مکانی مناسب و عالی برای سرمایه‌گذاری به‌ویژه در حوزه صنایع پایین دستی است.

تبرکی با اشاره به اهمیت فعالیت شبانه‌روزی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی گفت: ارائه خدمات بیشتر و مناسب‌تر به گردشگران و توریست‌ها باید مورد توجه و تاکید مسئولان قرار گیرد.

این مقام مسئول از آماده‌سازی 120 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی کنگان خبر داد و افزود: علاوه بر هتل‌ها، اقامتگاه‌های نوروزی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، 120 کلاس درس نیز برای اسکان مهمانان نوروزی در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

فرماندار کنگان با اشاره به پیش‌بینی‌های به عمل آمده برای حوادث و شرایط اضطراری ابراز داشت: برای شرایط اضطراری نیز چند سالن سرپوشیده ورزشی در نظر گرفته شده است.

تبرکی گفت: با توجه به روزهای پایانی سال نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها مورد تاکید قرار دارد.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی نمایشگاه‌های بهاره متناسب با نیازهای مردم و توجه بیشتر به مبلمان شهری نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/2451/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول