اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

طرح آرامش بهاری در مازندران آغاز به کار کرد

طرح نوروزی آرامش بهاری از صبح امروز همزمان با سراسر کشور در استان مازندران آغاز به کار کرد.

طرح آرامش بهاری در مازندران آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، استان مازندران با داشتن قابلیت‌های مناسب گردشگری مذهبی، گردشگری ساحلی و گردشگری جنگلی این روزها در حال تدارک و برنامه‌ریزی برای پذیرایی از میهمانان و مسافران نوروزی است.

امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران این روزها در حال تدارک اجرای طرح آرامش بهاری در استان هستند و با انجام اقدامات فرهنگی و مذهبی آمادگی خود را برای پذیرایی از مسافران و میهمانان نوروزی اعلام کردند.

از صبح امروز امامزادگان و بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری در استان مازندران همزمان با سراسر کشور فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در ساری به اجرای طرح آرامش بهاری در 250 بقعه و امامزاده استان مازندران اشاره کرد و گفت: طرح سوگواره یاس نبوی در روزهای پایانی تعطیلات نوروز به صورت همزمان با سراسر کشور آغاز به کار می‌کند.

علیزاده با بیان اینکه سازمان اوقاف کشور طرح آرامش بهاری را در امامزادگان شاخص کشور پایه‌ریزی کرده است، افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران مجری طرح آرامش بهاری در امامزادگان مازندران است.

وی تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و تقویت باورهای دینی و بهره‌برداری مطلوب از فضای معنوی امامزادگان در ایام نوروز را یکی از اهداف طرح آرامش بهاری دانست و گفت: در راستای ارتقای سطح فرهنگی زائران و مسافران نوروزی و نیز ترویج سنت‌های اصیل اسلامی، مراسم ویژه تحویل سال‌ نو در جوار امامزادگان استان مازندران برگزار می‌شود.

علیزاده با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری در مازندران از صبح امروز به صورت همزمان با سراسر کشور آغاز به کار کرد، افزود: 150 روحانی اعزامی از قم و بومی در قالب خیمه‌های معرفت در امامزادگان مجری طرح آرامش بهاری فعالیت می‌کنند.

وی برپایی ایستگاه پاسخ به شبهات دینی را از دیگر فعالیت‌های اوقاف در طرح آرامش بهاری عنوان کرد و ادامه داد: بیش از 900 سوئیت‌ و زائرسراهای امامزادگان مازندران آماده اسکان مسافران نوروزی در ایام نوروز هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از فعالیت 2 هزار و 200 خادم ثابت و افتخاری در امامزادگان مجری طرح آرامش بهاری مازندران خبر داد و عنوان کرد: خادمان افتخاری از روزهای گذشته فعالیت خود را در امامزادگان مجری طرح آرامش بهاری آغاز کردند.

انتهای پیام/86003/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول