اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سمنان:

کشاورزی سمنان در اشتغال رشد خوبی داشته است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏ریزی استاندار سمنان اعلام کرد: حوزه کشاورزی استان سمنان در بخش اشتغال رشد خوبی داشته است.

کشاورزی سمنان در اشتغال رشد خوبی داشته است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مفید غلامی عصر امروز در مراسمی که با حضور نمایندگان سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و ...  برگزار و در آن مدیر جدید سازمان تعاون روستایی استان معرفی شد، گفت: کار سازمان تعاون روستایی استان سمنان در بحث هدفمند کردن یارانه‏ها موثر و ماندگار بوده و این سازمان در بحث ذخیره‏سازی خوب عمل کرده است.
غلامی افزود: بخش کشاورزی برای استان سمنان و کشور بسیار مهم محسوب می‏شود و در استان باوجود محدودیت‏ها از جمله آب، سهم بخش کشاورزی سهم مطلوبی بوده و در بحث ایجاد اشتغال رشد خوبی داشته است.
معاون برنامه‏ریزی استاندار سمنان اضافه کرد: در شهرستان‏ها ظرفیت‏های خوبی برای تولید محصولات استراتژیک وجود داشته و کار روی اولویت‏ها ضرورت دارد و منابع نیز باید به آن سمت سوق داده شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز در این جلسه در خصوص انتظارات سازمان از مدیریت جدید تعاون روستایی سمنان گفت: هماهنگی با سازمان مرکزی برای پیگیری امور مربوط به اعتبارات و وظایف، ایجاد ارتباط مناسب با مقامات ارشد استان و برآورده‏کردن انتظارات در بحث عرضه محصولات و تنظیم بازار از مهم‏ترین این انتظارات است.
سیدمجید موسوی همچنین اضافه کرد: استفاده از زیرساخت‏های استان برای استفاده در بحث تنظیم بازار، توسعه غرفه‏های عرضه مستقیم در استان، خریدهای توافقی برای جلوگیری از ضرر و زیان تولیدکننده و بخش دولتی، پیگیری برای اخذ تسهیلات کم‏بهره، وصول مطالبات، کارآفرینی و تعیین تکلیف طلب مرغداران از انتظارات از مدیریت جدید تعاون روستایی سمنان است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول